|
Združenje žrtev pravosodnega nasilja - ZŽPN Kratek opis vašega foruma
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Administrator Administrator foruma
Pridružen/-a: 27.12. 2005, 13:53 Prispevkov: 218
|
Objavljeno: 28 Sep 2007 07:05 Naslov sporočila: Pravica vedeti! |
|
|
PRAVICA VEDETI - ALI BITI INFORMIRAN!
Spoštovani,
Ob svetovnem dnevu pravice vedeti smo podali informacijo IP o pomenu biti informiran.
Informacija dandanes, in še bolj v prihodnje, pomeni vedeti kaj, kako, zakaj, kje in kdaj!
Iz navedenih razlogov je za uspešno delo in delovanje vsakega posameznika v prihodnosti biti informiran, oz. obveščen, eden od najpomenbnejših pogojev za uspešnost, še posebej, če je takšna informacija za posameznika življenskega pomena.
Torej, za prihodnost in razvoj zdravih medčloveških odnosov je pravica vedeti ena od najpomembnejših pravic, saj brez dobre in prave informacije, posameznik ne more učinkovito delovati in se vključevati v vse procese dela in življenja v neki skupnosti.
Zakaj je pravica vedeti torej ena od najpomembnejših pravic vsakega posameznika ni težko prepoznati?
Pravica vedeti pomeni biti - osebno svoboden,
saj se brez informacije najbolj omejuje institut svobode človeka, ki je osnova za uresničevanje človekovih pravic in temeljnih svoboščin. Brez osebne svobode je človek prikrajšan za temelj na katerem uresničuje in uveljavlja vse svoje pravice, ki mu jih zagotalja pravna država!
Zaradi pomena pravice vedeti podajamo in povdarjamo v nadaljevanju najpomembnejši del sporočila Informacijskega pooblaščenca. Pomen vsebine sporočila IP se izraža v načelih pravice vedeti skozi katere se ta pravica uresničuje v vsakdanjem življenju.
10. NAČEL ali ZAPOVEDI (za uresničevanje pravice žrtev pravosodnega nasilja) :
1. Dostop do informacij javnega značaja je pravica za vsakogar.
2. Dostop je pravilo – tajnost je izjema!
3. Pravica se nanaša na vse organe javnega sektorja.
4. Postaviti zahtevo za dostop do informacij naj bo preprosto, hitro in brezplačno.
5. Javni uslužbenci so dolžni pomagati prosilcem pri oblikovanju zahteve za dostop do informacij.
6. Zavrnitev dostopa do informacij mora biti obrazložena.
7. Javni interes ima prednost pred tajnostjo podatkov.
8. Vsakdo ima možnost izpodbijati odločitev, s katero mu je bil dostop zavrnjen.
9. Organi javnega sektorja morajo aktivno in samoiniciativno posredovati glavnino informacij javnega značaja.
10. Za varstvo pravice mora skrbeti neodvisen pritožbeni organ.
To so najpomebnejša načela za ZŽPN na osnovi katerih vse žrtve pravosodnega nasilja imamo pravico uresničiti svojo nadzorstveno funkcijo nad delovanjem javnih ali državnih organov oz. pravosodne veje oblasti!
Za pravico uveljaviti resnico! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Administrator Administrator foruma
Pridružen/-a: 27.12. 2005, 13:53 Prispevkov: 218
|
Objavljeno: 28 Sep 2007 15:45 Naslov sporočila: Povezava tarnsparentnost in korupcija! |
|
|
Informacija od IP iz prejetih sporočil na ZŽPN!
Ob dnevu pravice vedeti, 28. septembru, katerega cilj je transparentno delovanje javnega sektorja, ponovno ugotavljamo, da v vseh državah obstaja bistvena korelacija med transparentnostjo države in stopnjo korupcije. Večja kot je transparentnost države, manjša je stopnja korupcije v njej.
Slovenija se je letos na lestvici nekoruptivnih držav premaknila za eno mesto navzgor in se z 31. mesta, ki ga je zasedla v letu 2005 in 28. mesta v lanskem letu, letos pomaknila na 27. mesto ter tako postala najbolje uvrščena nova članica EU.
Prepričani smo, da je dobra uvrstitev med drugim posledica tudi dobre prakse na področju dostopa do informacij javnega značaja v Sloveniji.
Informacijski pooblaščenec:
Nataša Pirc Musar, univ. dipl. prav.,
informacijska pooblaščenka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Boris kapitan
Pridružen/-a: 12.02. 2006, 08:50 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 20 Okt 2007 12:03 Naslov sporočila: Dobro je vedeti! |
|
|
Zakaj tako in ne drugače!
Materiala o pravosodnem nasilju imamo na ZŽPN ogromno, vendar ga objavljamo le delno, kajti strategija delovanja ZŽPN temelji tudi na dveh pomembnih načelih in sicer, da za (posredno) objavo dokazov mora ZŽPN imeti od avtorja (ali imetnika dokazov) pisno dovoljenje za objavo in drugič, določeni dokazi so takšne narave (ali bremenijo določene osebe), da zahtevajo soočenje arbitrov ali celo kazensko odgovornost.
ZŽPN ne vzpodbuja in ne želi povečevati spore med arbitri, temveč želi spore pravično reševati in biti v podporo in pomoč žrtvam pravosodja. Temu dejstvu sledi tudi ravnanje ZŽPN, kar pomeni objaviti določen dokaz takrat, ko bo objava v korist žrtvi pravosodja in zagotavljala neposredno sankcijo storilca kaznivega dejanja. Če se ZŽPN pri objavi pomembnih dokazov ne bi tako ravnala, bi lahko z objavo bolj škodila kot koristila žrtvi pravosodja. To pa ni smisel niti namen delovanja ZŽPN.
Če določena žrtev pravosodja sama objavlja svoje dokaze brez jasnega cilja, lahko nasprotna stranka celo zlorabi takšno objavo in dodatno bremeni žrtev pravosodja.
V dvoboju (pravih in potvorjenih) argumentov in presojanju na sodišču, v obstoječem stanju razmer v družbi, se namreč praviloma uveljavlja, oz. dominira argument moči (ali pozicija sile) nad močjo argumenta (ali resnice), zato so praviloma žrtve pravosodja vedno izigrane in ogoljufane na škodo uveljavljanja svojih pravic!
Odvetniki in pravosodni pooblaščenci se tega dobro zavedajo, zato upoštevajo obstoječe razmere v družbi, saj imajo od tega sami največ koristi. Odvetniki in pravosodni pooblaščenci običajno niso neposredne stranke v spornih postopkih, ampak bolj mešetarji (s pravico in resnico), ki v sporih uveljavljajo svojo vlogo in koristi na plečah ali hrbtu žrtev pravosodja in obstoječih razmer v družbi!
ZŽPN zato vzpodbuja povezovanje in sodelovanje žrtev pravosodja, kajti le tako bodo žrtve izboljšale svoj položaj in ustvarile pogoje za uspešno uveljavljanje pravice in resnice v svojo in skupno korist. Povezovanje in sodelovanje žrtev pravosodja pomeni organizirano zoperstavljanje kriminalu in korupcije, ki se širi v tej dolini (ali deželi) šemflorjanski. In ne samo to, povezovanje in sodelovanje žrtev pravosodja je ključ do uspeha pri uveljavljanju pravice in resnice ali koristi žrtve pravosodja, zato je moto delovanja ZŽPN -
Za pravico uveljaviti resnico! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Boris kapitan
Pridružen/-a: 12.02. 2006, 08:50 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 30 Okt 2007 16:51 Naslov sporočila: Kje je pravica do svobode! |
|
|
Zdravo borci za pravice!
Sprašujem se kakšen je to Informacijski pooblaščenec, da ne informira javnosti o resnici!
Ta resnica je, da za zločine na področju pravosodja nihče na odgovarja. Nihče nima pristojnosti, da preganja lopove in kriminalce na področju pravosodja po uradni dolžnosti. Poštenega in preprostega človeka, kot je na primer Uhernik, se lahko obdolži in obsodi. Za obsodbo nedolžnega človeka, ki mu v ZŽPN pravimo najhujši zločin nad človekom, pa nihče ne odgovarja.
Žrtve pravosodja ne verjamemo in ne zaupamo pravosodju, ki ščiti lopove in kriminalce ter ruši pravno državo. Prav iz teh razlogov se žrtve pravosodja povezujemo in sodelujemo ter apeliramo, kot civilne iniciative iz SSK v Ljubljani, da združimo svoje znanje in sposobnosti ter se organizirano zoperstavimo vedno večji korupciji in kriminalu v Sloveniji!
Potrebno bo prevedriti sumljivo zakonodajo, ki obdolženemu preprečuje, da z dokazi brani svojo nedolžnost in pravosodju dovoljuje brez kakšnekoli odgovornosti krši osnovne človekove pravice, oz. lahko človeku z namišljenimi ali potvorjenimi dokazi omejuje osnovno in temeljno pravico do svobode.
Sodišče mora civilni družbi in ljudstvu dokazati, da dela pošteno, strokovno in odgovorno ter s svojih postopki uveljavlja kot temelj razsojanja resnico in pravico in ne laži, prevare in namišljene zgodbe v korist določene stranke!
Načelo pravičnosti mora postati temeljno načelo delovanja pravosodja. Da bo zagotovljeno načelo pravičnosti in neutralnosti pri razsojanju, pa mora pri delu in odločanju o sodbi neposredno sodelovati civilna družba, kot nevtralni nadzornih za spoštovanje pravne države.
Bolj kot očitno je, da zakon o varovanju osebnih podatkov - ZVOP, pomeni dejansko zaščito strukture na oblasti, saj so njej dostopni vsi podatki in pred njo niso varovani nobeni osebni podatki državljana Slovenije v nasprotju s preprostim in poštenim državljanom, ki nima pravice objaviti ali obelodaniti resnico s katero brani svojo nedolžnost ali podati konkretne dokaze, ki razkrivajo bedo in kriminalno delovanje oblasti v škodo pravne države in ostalih državljanov Slovenije.
Kako dolgo bomo še dovoljevali ozurpacijo resnice od lopovov in kriminalcev na škodo poštenih državljanov!
ZŽPN zahteva javnost dela pravosodja (tukaj), kot opredeljuje ustava ter zahteva pristojnosti za civilno družbo s katerimi bo le-ta neposredno nadzirala delo pravosodja in njenih organov. Prav s tem namenom je bila oblikovana vsebina delovanja ZŽPN, ki neposredno zastopa pravice, interese, potrebe in zahteve žrtev pravosodja ter civilne družbe, ki zahteva neposredno demokracijo!
Za pravico uveljaviti resnico!
Vir
Tukaj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Boris kapitan
Pridružen/-a: 12.02. 2006, 08:50 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 12 Dec 2007 17:56 Naslov sporočila: Peticije NVO imn EU |
|
|
Spoštovani,
Za koristno informacijo vsem žrtvam in civilnim združenjem pa tole:
citiram: " Ena od temeljnih pravic evropskih državljanov:
vsi državljani, tako posamezniki kot skupine, lahko kadarkoli uporabijo svojo pravico do peticije pri Evropskem parlamentu iz člena 194 Pogodbe ES." konec citata.
Za več informacij o peticiji in Evropskem parlamentu si oglejte -
eDnevnik - ZŽPN !
Z lepimi pozdravi! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Boris kapitan
Pridružen/-a: 12.02. 2006, 08:50 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 27 Dec 2007 09:36 Naslov sporočila: Trditve Pepija iz DK in odgovor |
|
|
Živijo naši,
V celoti se strinjam s predlogom ZŽPN, potem bo verjetno vse drugače. Tudi sodbe bodo bolj podobne naslovu v imenu ljudstva!
Sicer pa tole za vse, ki si želite boljši jutri in bi želeli pri tem sodelovati, pa ne veste, kje bi začeli:
Če spremeniš svoje mišljenje, lahko spremeniš svoja prepričanja!
Ko spremeniš svoja prepričaja, lahko spremeniš svoja pričakovanja.
Ko spremeniš svoja pričakovanja, lahko spremeniš svoj odnos.
Ko spremeniš svoj odnos, lahko spremeniš svoje obnašanje.
Ko spremeniš svoje obnašanje, lahko spremeniš svoje delovanje.
Ko spremeniš svoje delovanje, lahko spremeniš svoje življenj!
Kako govoriti da bodo drugi poslušali? ==>Ne govori!
Kako poslušati, ko drugi govorijo? ==>Občuduj in spoštuj!
Kako ljubiti, da bodo drugi razumeli? ==>Ljubi brezpogojno!
Kako razumeti, da ljubezen lahko zmaga? ==>Na to lahko odgovori le srce!
Brez iskrenosti ni resnice.
Brez resnice ni razumevanja.
Brez razumevanja ni ljubezni.
Brez ljubezni ni ničesar....
lp
Pozdravljen Pepi,
Hvala za podporo in dobre misli.
Gotovo drži , da je potreno nekaj spremeniti, če si sami želimo neko stvar spremeniti na bolje, saj se stvari običajno že v naravi sami spremenjajo in če mi pri tem ne sodrelujemo, smo le statisti ali opazovalci. V tem primeru se spremembe odvijajo brez nas po zakonih narave ali zakonih, ki jih oblikuje nekdo drug namesto nas.
Prav gotovo je to spoznanje bistveno spoznanje delovanja ZŽPN, saj se brez sodelovanja civilne družbe pri spremembah zakonodaje ne bo nič zgodilo v korist vseh ljudi, ampak bodo spremebe po meri tistih, ki pri njih sodelujejo. Še le ustrezna organizacija in status organizacij civilne družbe bo omogočilo bistvene spremembe na bolje za tiste, ki so odrinjeni od odločanja in sprejemanje vsebin bistvenih zakonov ali njihovem spreminjanju.
Dosedanji sistem sprejemanje zakonov in njihovih sprememb je definira tako, da v končni fazi, le politično organizirane strukture sprejemajo ali spreminjajo zakone po meri človeka. Potem se ni čuditi, da so zakoni takšni kakršni kot so, in da nekdo to spridom koristi za svoje potrebe na račun drugega, ki teh možnosti nima.
V celoti se strinjam, da je potrebno spremeniti razmišljanje, če želimo spremeniti svoje življenje. Spremeniti ga želimo ali moramo predsvem takrat, ko nismo zadovoljni s stanjem kakršno je ali je takšno stanje celo v našo škodo. Zanimiva je ugotovitev, da večina ljudi ne želi spreminjati svoje mišljenje, ampak slepo sledi tistim, ki oblikujejo neko mišljenje ali na primer oblikujejo javno mnenje.
Iz tega spoznanja sledi , da kdor ne želi spreminjati sebe, ta sam sebe izloča iz procesa oblikovanja sprememb, saj ne izraža potrebo po spremembah, ampak to prepušča drugim, da to opravijo namesto njega. Zal, ti drugi opravijo to za sebe po svoji meri za svoje potrebe, kot jih uči znanost in njihova zavest, zato je tisti, ki se ne želi spreminjati ali sodelovati pri spremembah odrinjen od procesa odločanja ali sprejemanja zakonov ali njihovih sprememb.
Moje prepričanje, glede na trditev, citiram:
"Kako govoriti da bodo drugi poslušali? ==>Ne govori!"
konec citata, je ne "Ne govori", ampak:
"Govori o življenju in za življenje z dejanji in ne z besedami!"
in za trditev, citiram:
Brez ljubezni ni ničesar....
konec citata, je moje spoznanje, da:
"Brez ljubezni je praznina, ki jo spremlja vedno manjša ali večja bolečina!"
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Administrator Administrator foruma
Pridružen/-a: 27.12. 2005, 13:53 Prispevkov: 218
|
Objavljeno: 07 Jan 2008 15:30 Naslov sporočila: Odgovor Perotu na DK |
|
|
Se opravičujem tistim mačkam in mačkonom, ki jim na rep stopiš pa za cviljo!
Moje sporočilo je bilo namenjeno ZŽPN in njenim predstavnikom. Po mojem prepričanju je edino ZŽPN na pravi poti. Ostal večina pa res nekaj bluzi , kot je navedel gost lipa je 100 kuna! To svojo trditev utemeljujem na dejstvih, ki so vidne javnosti že iz vsebin spletnih strani! Takšne vsebine kot jih lahko najdeš ma spletnih straneh ZŽPN so lahko le plod sposobnih ljudi in ne ala društva "one man band" plus dve lutki ta komuflažo za en spricer. Takšna društva niso nobena društva, ampak običajno posameznik, ki registrira društvo, kot pravno osebo bolj za blefiranje. Vsako resno društvo ali organizacija ima danes že svojo spletno stran. To seveda velja tudi za društvo katerega član sem (HandyWorld)! Še enkrat za ZŽPN iz mojih izkušenj, da se ne ukvarja z raznimi bluzerji ali luzerji. Taki običajno ljudi spravljajo v zapor in ne ščitjo njihovo svobodo ali pravice, ampak bolj zavajajo ljudi,saj jih pokradejo in spravjo v zapor. Medtem ko so eni v zaporu iščejo drugo žrtev za svoje preživetje ali pa varujejo netopirje in molijo, ko pazjoi na človeške ribice. Človek pač dela to na kar se spozna, tut človeška ribica je prijetna živalca.
Spoštovani Pero in ostali,
V ZŽPN se zahvaljujemo za vsako pobudo pozitivno mnenje ali konkreten predlog s katerim si lahko pomagamo pri svojem delu. Hvaležni smo tudi za vsako pobudo ali objektivno kritiko, ki koristi za pozitivne spremembe ali odpravo slabosti, ki jih ima vsak človek ali katerokoli organizacija, saj smo prepričani, da nobena stvar ni takšna, da ne bi mogla biti boljša. Veseli smo tudi, če vam naše delo koristi ali imate od njega kakšne koristi ali osebno zadovoljstvo.
Ali je naše delo v ZŽPN dobro in pravilno bo pokazal čas. Prepričani smo, da strokovnost, odgovornost in vztrajnost daje povsod določene rezultate, ki niso vedno enaki vloženim trudom ali delom, vendar kvaliteta se vedno potrjuje in zato ni potrebna samo-hvaha ali celo vsiljevanje svojega pogleda drugim.
O tem gospod Pero ali se nekateri afirmirajo ali blamirajo, oz. kot civilna družba delujejo bolj v svojo škodo kot korist, se v ZŽPN ne ukvarjamo, ampak jim želimo veliko uspeha v dobrem smislu z najboljšimi željami. Seveda je za uspešnost delovanja vsake organizacije pomembno tudi sodelovanje, zato ZŽPN predlaga in ponuja svoje sodelovanje z drugimi organizacijami na kulturen in odgovoren način ter enakopravni osnovi, saj se v ZŽPN povezujemo in združujemo partnerji za skupne cilje in na načelih enakopravnosti in pravičnosti ter na medsebojnem spoštovanju in vzajemni solidarnosti.
Kdor je pripravljen na sodelovanje, ta na našo pobudo ali predloge ustrezno reagira in sodeluje na konkreten način na osnovi medsebojnega spoštovanja in obojestranskih koristi kot osnovo za sodelovanje. Kdor nima interesa za sodelovanje ali ima svoje lastne (prikrite interese ali dvomljivo dejavnost) ta pač nima interesa za sodelovanje. Po naše je to edino prav, saj se na ta način tisti, ki nima potrebe po sodelovanju ali dobrih namenov, sam izloči in išče druge poti in ravnanja, ki so pač njemu bolj ustrezna.
V ZŽPN se s takšnimi, ki vidijo samo sebe in svoje probleme, pretirano ne obremenjujemo, zato se vam gospod Pero ni potrebno posebej jezit ali biti slabe volje. Strinjamo se z vami, da s tistimi, ki bluzijo ali so luzerji, zaradi svojeglavosti ali prepotentnosti nima smisla izgubljati časa, vendar tudi takšni imajo pravico do svoje mnenja ali mišljenja. Za takšne niso potrebne besede ali drugi dobri nasveti. Po naših spoznanjih je za takšne dobra ali slaba izkušnja najboljše zdravilo.
V ZŽPN se opravičujemo tudi vsem ostalim, saj nam konkretne obveznosti ne dopuščajo, da bi na DK bolj pogosto sodelovali s svojimi sporočili ali mnenji. Trenutno delamo raziskavo in analizo pojava, ki mu pravimo krepitev policijske države in represivnega aparata v Sloveniji na škodo demokracije in razvoja civilne družbe. Kljub temu, se vsem še enkrat zahvaljujemo za dobre želje in predloge ter želimo še naprej tvornega sodelovanja in veliko uspehov!
Vir Odgovor Perotu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Boris kapitan
Pridružen/-a: 12.02. 2006, 08:50 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 30 Jan 2008 20:20 Naslov sporočila: Kaj je Lizbonska pogodba! |
|
|
Zakaj pobuda za referendum o Lizbonski pogodbi?
Prvi in glavni razlog je demokratične narave. Slovenski poslanci in poslanke ne morejo in ne smejo podpisati mednarodno zavezujočega dokumenta, o katerem širša slovenska javnost pravzaprav ničesar ne ve. Slovensko ljudstvo si zasluži ustrezno informiranje o Lizbonski pogodbi. Slovenska vlada in parlament sta to dolžna storiti pred obravnavo v Državnem zboru. Ker so poslanci ratificirali pogodbo, pred podrobno seznanitvijo državljanov z njeno vsebino, ne more biti govora o legitimnosti takšnega dejanja, kar postavlja demokracijo v Sloveniji pod vprašaj.
Nedopustno je, da poslanci Državnega zbora Republike Slovenije podpisujejo mednarodni dokument, s katerim bo slovenski državi, ki smo jo izglasovali na plebiscitu leta 1990, s tem pa posledično tudi slovenskemu narodu, še dodatno omejena suverenost. Da je temu tako, pritrjuje tudi mnenje Zakonodajno-pravne službe Državnega zbora.
Kakšne spremembe prinaša Lizbonska pogodba in kaj to za nas pomeni?
1 S pravnega vidika nova pogodba ustanavlja povsem novo EU, ki je ustavnopravno nadnacionalna evropska država, mi vsi pa postanemo njeni državljani. Gre za federativno ureditev, kakršno v osnovi poznamo iz nekdanje SFRJ, iz katere smo soglasno izstopili.
2 Pogodba pooblašča to novo EU, da ta deluje oblastveno, kot država v odnosu do drugih držav in do lastnih državljanov. Nova pogodba ustanavlja Zvezni Parlament za državljane EU, pri tem pa se bo vloga nacionalnih parlametnov dejansko zmanjšala. Slovenci preko svojih EU poslancev nimamo nikakršnega vpliva na vodenje politike v EU. Vsekakor je vpliov kar nekajkrat manjši kot v bivši SFRJ.
3 Pogodba ustanavlja nov zakonik o državljanskih pravicah za državljane nove EU, ki pa vsebuje dvomljive varovalke, o katerih se strokovna javnost ni javno izrekla.
4 Pogodba novi EU omogoča, da si (za naprej) sama povečuje lastne pristojnosti in oblastvene pravice. Nadaljnjih širitev ne bo več moč zavreti – demokracija brez varovalk gre v smer totalitarizma.
5 Izvajanje Lizbonske pogodbe bo imelo za navadne državljane številne negativne posledice na ekonomskem področju. Obremenili nas bodo s številnimi novimi dajatvami, V imenu EU bomo priča novim dvigom cen, kot smo jim že. Gre za izvajanje ekonomskih ukrepov EU, ki so posledica ekonomske politike EU, katera je v mnogočem uničujoča za majhne družbe in posameznike.
Bistvenega pomena za nas Slovence pri Lizbonski pogodbi je to, da ukinja načelo soglasja ali konsenza na številnih področjih, oziroma možnost posamezni članici EU da pri določenem političnem vprašanju brani svoje interese. Sredstvo odločanja v EU bo tako postalo preglasovanje, kar ustreza velikim in politično vplivnim državam, nikakor pa ne Republiki Sloveniji. Slovenci še zelo dobro pomnimo, zakaj smo izstopili iz jugoslovanske federacije!
Poskus dokazovanja demokracije s poudarjanjem, da je v Lizbonski pogodbi zapisano, da ima vsaka članica EU pravico iz nje tudi izstopiti, je zelo plehek. Neglede na to, ali to piše v Lizbonski pogodbi, ali ne, ima Republika Slovenija v svoji Ustavi zapisano trajno in neodtujljivo pravico slovenskega naroda do samoodločbe!
Že ti našteti razlogi so dovolj pomembni, da skupaj zahtevamo referendum! Hervardi smo prepričani, da bo eno-mesečna referendumska kampanja omogočila še bolj natančno soočanje dejstev, laži in polresnic.
Zato stopimo skupaj... Brez referenduma Slovenke in Slovenci izgubimo svobodo, samostojnost in slovensko domovino!
Pobuda za referendum: 30.01.2008 - 04.02.2008
Za več informacij glej vir (link spodaj)!
Vir eDnevnik ZŽPN |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Boris kapitan
Pridružen/-a: 12.02. 2006, 08:50 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 03 Feb 2008 22:46 Naslov sporočila: Davčna reforma v RS |
|
|
Spoštovani,
Posredujemo vam davčno reformo naše presvetle vlade za povečanje blagostanja državljanov in vzpodbude zaposlovanja ter gospodarskega razvoja Slovenije!
Davčna reforma presvetlega za blagostanje v novodobni kapitalistični družbi ali prozahodni Sloveniji!
Davčna reforma
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Administrator Administrator foruma
Pridružen/-a: 27.12. 2005, 13:53 Prispevkov: 218
|
Objavljeno: 04 Feb 2008 11:06 Naslov sporočila: Evropska ustava in dokumenti |
|
|
Pozdravljeni,
Ker je na naslov ZŽPN prišlo več sporočil o predstavitvi vsebine Evropske ustave in ostalih pomembnih pravnih dokumentov ali pogodb, vam posredujemo povezave za ogled navedenih vsebin:
POGODBA o USTAVI ZA EVROPO
LIZBONSKA POGODBA (SI)
Ostale pogodbe Evropske zveze
lp
In sporočilo Elene Pečarič na naš naslov:
Čeprav nas ne čudi in preseneča, pa smo po svoje na nek način vseeno osupli nad medijskim molkom in sprenevedanjem, ki je tako splošen in vseobsegajoč, da prav zato bode v oči in ga ni moč spregledati. Molkom nad vsebino in načinom sprejemanja t.i. Lizbonske ali »Ustavne« pogodbe, ki se zdi da je tako popolna, da ne potrebuje širše razprave in le čaka, da bo v torek z manjšim teatrom ratificirana s strani večine v DZ. In prav ta samoumevnost, neproblematičnost, ki je le še proceduralne narave, prav ta vsesplošni molk »intelektualcev«, »angažirancev«, »opozicije, liberalcev, demokratov, progresistov…«, »drugače ali napredno mislečih« ter vseh, ki živijo na račun, da se vedno oglašajo in delijo svoja mnenja tudi, ko za to ni nobene potrebe, so o tej ali na to temo tiho.
Ali se bomo res pustili ponižati in prepričali od vladnih uradnikov, ki nam pravijo, da nima smisla izgubljati časa z branjem dolgega in nerazumljivega čtiva, ki ga tako in tako ne bomo razumeli? Saj res, kaj bi tratili čas in energijo, ko gre za stvari, ki so tako daleč od nas, daleč našemu izkustvu in razumevanju. Še posebno sedaj, ko je naša prva skrb boj za ustavitev inflacije, za preprečevanje revščine, za boljše plače delavk in delavcev in ko je najpomembnejša zunanje politična tema problem Hrvaške ribolovne cone ter vprašanje Kosova.
Vse našteto se zdi bolj primarno, neposredno povezano z vsakdanjim življenjem ljudi, s tem kako bodo prišli skozi mesec, kot pa je pravniški špeh, ki ga razumejo le posvečeni, saj so ga nenazadnje spisali sami, a deloval bo tudi na nas in za nas. Ljudje se ne zavedajo kako usodno lahko na naša življenja vplivajo borzne špekulacije, za katere se zdi, da so le abstraktne igrice in govorice. Ne razumejo prav dobro kako lahko nastane inflacija in kaj pomeni inflacijska spirala s katero nas zadnje čase strašijo. Kako perverzno, da je argument za nedvigovanje nizkih plač, prav učinek nekontroliranega povečevanja inflacije, ki lahko vodi v ekonomski zlom. A vse to dejansko drži, deluje in učinkuje, zelo konkretno, zelo neposredno, kruto in neizprosno. Logika kapitala pač, se temu preprosto reče, tako kot zna biti učinek Lizbonske pogodbe.
Tako abstraktna, tako daleč, tako nerazumljiva, a tako realna in dejanska. Na delu je le logika moči, ki je skladna in dopolnjujoča s prejšnjo. Na neki ravni so pravzaprav stvari zelo preproste, le uvideti jih je potrebno. Zato nam prav ta tabu, ki vlada nad razpravo o vsebini in razsežnosti Lizbonske pogodbe, deluje simptomatično. In ker radi drezamo v simptome, smo se obregnili tudi v tega. Koliko ali če sploh ljudje razumejo, da bo ta pogodba delovala nad–ustavno pred–ustavno in preko–ustavno? Koliko ljudje razumejo, da se bodo vse pogosteje počutili nemočne in opeharjene? Ne bodo razumeli od kje vse to naraščanje družbene razslojenosti, nižanja praga revščine in socialne izključenosti. Ko pa gospodarstvo cveti in se ekonomski kazalci v vzponu. Za razumevanje revščine, strukturnega nasilja in diskriminacij je treba poznati politično ekonomijo bogastva kje, kako in zakaj se oblast in moč koncentrira, nenazadnje tudi skozi pravno-formalne okvirje kot je Lizbonska pogodba.
Elena Pečarič |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pepi zvest član
Pridružen/-a: 10.12. 2006, 14:00 Prispevkov: 48
|
Objavljeno: 05 Feb 2008 10:47 Naslov sporočila: Lizbonska pogodba |
|
|
Še pomnite tovariši!
Bivša država in njena oblast je težila k centralizaciji oblasti in kaj se je zgodilo verjetno ni potrebno nobenemu posebej razlagati!
Vsaka centralizacija pomeni nasprotje demokracije, ne glede kaj priše v določenih pravnih aktih, kajti na center se prenašajo izvirne pristojnosti neke konkretne skupnosti. Skratka gre za zmanjševanje pravic in ne dolžnosti ali obveznosti!
Že vsebina 1. člena Lizbonske pogodbe jasno definira funkcijo Evropske skupnosti kot Evropsko unijo ali Unijo, ki je nadnacionalna država. Potrebno je samo še ukiniti nacionalne parlamente, vlade in druge suverene organe oblasti neke nacionalne države in imeli bomo samo eno multinacionalno državo, kot je bila nekdanja Jugoslavija!
Za primerjavo ali potrditev navedenega teksta lahko razberete že iz Lizbonske pogodbe (na strani 13 - dopolnitve), ki pravi o ustanovitvi Unije
2. Splošne določbe (1.člen - zadnji stavek), citiram:
"Unija usklajuje politike držav članic, zaradi doseganje teh ciljev in na način svojstven skupnosti izvaja pristojnosti, ki soji dodeljene, na katero države članice prenašajo pristojnosti za uresničevanje svojih skupnih ciljev",
konec citata.
Nikjer v nobenem pravnem dokumentu ne piše, da nacionalna država zadrži svoje izvirne pristojnosti in da je določene svoje pristojnosti prenesla v izvajanje na Unije v svojem interesu ali konkretno, da Unija mora upoštevati primarno interes nacionalnih držav in njenih prebivalcev, sicer so odločitve organov Unije neveljavne!
lp
Komentar na eDnevnik ZŽPN |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pepi zvest član
Pridružen/-a: 10.12. 2006, 14:00 Prispevkov: 48
|
Objavljeno: 07 Feb 2008 11:04 Naslov sporočila: Pismo predseniku DZ |
|
|
Pismo predsedniku DZ - Francetu Cukjatiju
Zveza Domoljubnih Društev Hervardi
Ruška cesta 100
2000 Maribor
Predsednik Državnega zbora Republike Slovenije
g. France Cukjati
Šubičeva 4
1000 Ljubljana
Maribor, 5. Svečan/februar 2008
ZADEVA: Pobuda volivcem za vložitev zahteve za razpis naknadnega zakonodajnega referenduma
Spoštovani,
v skladu z določbami členov 12.a, 16. in 16.c členi ZRLI ter na podlagi 3., 44. in 90. člena Ustave RS, Zveza domoljubnih društev Hervardi (ZDD Hervardi), Ruška cesta 100, 2000 Maribor, vlaga v Državni zbor pobudo volivcem za vložitev zahteve za razpis naknadnega zakonodajnega referenduma o t.i. Lizbonski pogodbi, preimenovani ustavi EU.
Referendumsko vprašanje naj se glasi:
»Ali ste za to, da se uveljavi zakon o ratifikaciji Lizbonske pogodbe, ki spreminja Pogodbo o Evropski uniji in Pogodbo o ustanovitvi Evropske skupnosti (MLP), ki so ga sprejeli poslanci in poslanke Državnega zbora RS na 35. seji dne 29. januarja 2008?«
Prepričani smo, da poslanke in poslanci Državnega zbora niste izpolnili pričakovanj Slovenk in Slovencev, ki so vas izvolili, zato smo s to pobudo sprožili referendumski postopek, v katerem bodo volilke in volilci dobili pravo priložnost seznaniti se z vsebino same pogodbe, predvsem pa bodo imeli v lastnih rokah pravico in moč o tej novi pogodbi tudi odločati, saj bi jim pogodba ob morebitnem sprejetju bistveno spremenila pravni in politični položaj.
Iz državljanov Republike Slovenije bi se namreč v skladu s pogodbo spremenili v državljane Evropske unije, pri čemer pa je zaenkrat javnosti poznanih le nekaj osnovnih podatkov, nikakor pa volilno telo ni dobilo resnične možnosti seznaniti se s pogodbo (ki pravzaprav niti ni dostopna v integralni obliki), kaj šele s pravicami, ki mu gredo po Evropski konvenciji o človekovih pravicah, ta pa je vsebinsko del t.i. Lizbonske pogodbe.
Ob vložitvi pobude in podpisov volilk in volilcev vas tudi vnaprej obveščamo, da bomo na Ustavnem sodišču nemudoma sprožili pobudo za oceno ustavnosti 16.b člena ZRLI, ki je po našem vedenju še vedno v nasprotju z Ustavo, saj kljub nedavni spremembi ZRLI še vedno ovira volilke in volilce pri oddaji podpisa v podporo zahtevi za referendum, ali jim to praktično celo onemogoča.
Štirideset tisoč podpisov bomo zato zbirali na enak način, "na ulici", kot smo doslej zbirali 2.500 podpisov, v primeru pa, da boste vi in MNZ poskušali naše pravice ter pravice volilk in volilcev še naprej omejevati, bomo sprožili vse pravne postopke, da bomo ne-le dokazali večletno sistematično degradacijo instituta referenduma in preko tega načrtno rušenje oblasti ljudstva, ampak tudi obranili suverenost slovenskega ljudstva kot najvišji smoter Republike Slovenije.
Z lepimi pozdravi,
za ZDD Hervardi
Andrej Šiško
Vir eDnevnik ZŽPN |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mare član
Pridružen/-a: 18.01. 2006, 20:12 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 08 Feb 2008 10:23 Naslov sporočila: Oblast proti civilni družbi! |
|
|
Danes, 7. Svečana/februarja 2008, se je vnovič izkazalo, kako močno je ideja o centralizirani in nedotakljivi oblasti v resnici zasidrana v glavah slovenskih politikov. Referendumska pobuda, s katero smo zbrali 2700 podpisov je bila zavrnjena zaradi domnevno premajhnega števila veljavnih podpisov. Odločanje o tem, kateri podpis je veljaven in kateri ne, je izključno v pristojnosti Ministrstva za notranje zadeve (MNZ), ki se – v skladu z večkrat neustavnim ZRLI (Zakonu o referendumu in ljudski iniciativi) – s preverjanjem in nadzorovanjem volje državljanov nedopustno vtika v zakonodajno vejo oblasti. V Republiki Sloveniji je po Ustavi zagotovljena delitev oblasti na tri neodvisne veje - zakonodajno, izvršilno in sodno. Postopek za razpis referenduma je v svojem bistvu zakonodajni postopek, v katerega se MNZ vmešava nedopustno in tako uveljavlja interese Vlade, ki je že izrazila svoje nasprotovanje ideji o referendumu.
Več kot očitno je, da niti v Državnem zbori, niti v Vladi ni nikakršne volje, da bi slovenski narod imel možnost odločanja o svoji prihodnosti. V ospredje so postavljeni interesi peščice ljudi, ki iz dneva v dan mečejo pesek v oči državljanom, s prepričevanjem, da živimo v demokratični družbi. Čas je, da se zbudimo!
V Sloveniji ni demokracije, temveč kvečjemu oligarhija premožnih. V Državnem zboru, denimo ni nikakršne reprezentativnosti glede na javno mnenje o Lizbonski pogodbi. Glede na to, da je proti evropski federativni državi, po anketah sodeč, krepko več kot 30% slovenskih državljanov, in da se za razpis referenduma o Lizbonski pogodbi zavzema več kot polovica vprašanih, bi pričakovali podobno zastopanost interesov tudi v Državnem zboru. A te zastopanosti ni od nikjer, saj strankarskega, medijskega, političnega ter interesnega pluralizma praktično ni.
Živimo v državi, v kateri kar 80% državljanov ne ve, kaj Lizbonska pogodba pomeni, kaj šele, da bi natančno vedeli, kaj prinaša. Živimo v državi, kjer niti poslanci nimajo osnovnih predstav o vsebini pogodbe, za katero so – da bi „razbremenili odgovornosti“ svoje sodržavljane - glasovali in v državi, kjer se politika dobesedno norčuje iz pravic državljanov. Takšno sliko tiranije lastnega naroda Slovenija pošilja v Evropo in v svet.
A časi, mnenja, ideje in interesi se vedno spreminjajo. Trendi ne kažejo nič kaj pozitivnega za slovenski narod v prihodnjih letih, še posebej če bodo vse države EU ratificirale Lizbonsko pogodbo. Nekoč in nekdaj, ko se bo državljanom kolcalo po samostojnosti, ko bomo iskali vse mogoče izhode iz imperialistične Evropske unije, se bo tudi marsikdo spomnil, kdo so bili tisti, ki so Slovenijo in Slovence po 17 letih samostojnosti, pahnili v pozabo. Takrat bo narod tisti, ki bo presojal kakšna odgovornost se bo terjala od tistih, ki jim spoštovanje naroda in njegovih pravic ni temeljna vrednota.
ZDD Hervardi imamo 2.700 podpisov in s tem 2.700 pooblastil za zastopanje v pravnih in upravnih postopkih. V naslednjem tednu bomo na Ustavnem sodišču vložili ustavno pritožbo zoper zavrnitev pobude in hkrati tudi pobudo za oceno ustavnosti zakona o ratifikaciji Lizbonske pogodbe, saj je – po našem trdnem prepričanju – predsednik DZ, dr. France Cukjati, s sklicevanjem na mnenje MNZ, protipravno in protiustavno preprečil razpis naknadnega zakonodajnega referenduma. Naredili smo varnostne kopije vseh 310 podpisnih listov, ki smo jih vložili v Državni zbor in pred sodiščem ne bo težko dokazati, kako pismeni so v MNZ.
Poleg tega pravnega orodja nameravamo pred Ustavnim sodiščem spodbijati tudi 16.b člen ZRLI, ki še vedno onemogoča najbolj aktivni populaciji volilk in volilcev (vsi zaposleni(!), vsaj pol milijona Slovenk in Slovencev), da prispevajo svoj podpis k zahtevi za referendum (40.000 potrebnih podpisov), saj so v času, ko so upravne enote odprte, povečini na svojih delovnih mestih.
Vir eDnevnik ZŽPN |
|
Nazaj na vrh |
|
|
prijatelj član
Pridružen/-a: 07.10. 2007, 17:21 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 27 Feb 2008 13:06 Naslov sporočila: Splošna deklaracija ZN o človekovih pravicah |
|
|
SPLOŠNA DEKLARACIJA ČLOVEKOVIH PRAVIC
Preambula
ker pomeni priznanje prirojenega človeškega dostojanstva vseh članov človeške družbe in njihovih enakih in neodtujljivih pravic temelj svobode, pravičnosti in miru na svetu;
ker sta zanikanje in teptanje človekovih pravic pripeljala do barbarskih dejanj, žaljivih za človeško vest, in ker je bila stvaritev sveta, v katerem bi imeli vsi ljudje svobodo govora in verovanja in v katerem ne bi živeli v strahu in pomanjkanju, spoznana za najvišje prizadevanje človeštva;
ker je nujno potrebno, da se človekove pravice zavarujejo z močjo prava, da človek ne bi bil prisiljen zatekati se v skrajni sili k uporu zoper tiranijo in nasilje;
ker je nujno potrebno pospeševati razvoj prijateljskih odnosov med narodi;
ker so ljudstva Združenih narodov ponovno potrdila svojo vero v temeljne človekove pravice in dostojanstvo in vrednost človekove osebnosti, v enakopravnost moških in žensk in se odločila, da bodo podpirala družbeni napredek in ustvarjanje boljših življenjskih pogojev v večji svobodi;
ker so se vse države članice zavezale, da bodo, v sodelovanju z Združenimi narodi, pospeševale splošno in resnično spoštovanje človekovih pravic in temeljnih svoboščin;
ker je skupno razumevanje teh pravic in svoboščin največjega pomena za popolno uresničitev te zaveze,
Generalna skupščina razglaša
To splošno deklaracijo človekovih pravic kot skupen ideal vseh ljudstev in vseh narodov z namenom, da bi vsi organi družbe in vsi posamezniki, vedno v skladu s to Deklaracijo, pri pouku in vzgoji razvijali spoštovanje teh pravic in svoboščin ter s postopnimi državnimi in mednarodnimi ukrepi zagotovili in zavarovali njihovo splošno in resnično priznanje in spoštovanje, tako med narodi držav članic samih, kakor tudi med ljudstvi ozemelj pod njihovo oblastjo.
1. člen
Vsi ljudje se rodijo svobodni in imajo enako dostojanstvo in enake pravice. Obdarjeni so z razumom in vestjo in bi morali ravnati drug z drugim kakor bratje.
2. člen
Vsakdo je upravičen do uživanja vseh pravic in svoboščin, ki so razglašene s to Deklaracijo, ne glede na raso, barvo kože, spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje, narodno ali socialno pripadnost, premoženje, rojstvo ali kakršnokoli drugo okoliščino.
Nadalje ni dopustno nikakršno razlikovanje glede na politično ali pravno ureditev ali mednarodni položaj dežele ali ozemlja, ki mu kdo pripada, pa naj bo to ozemlje neodvisno, pod skrbništvom, nesamoupravno ali kakorkoli omejeno v svoji suverenosti.
3. člen
Vsakdo ima pravico do življenja, do prostosti in do osebne varnosti.
4. člen
Nihče ne sme biti držan ne v suženjstvu ne v tlačanski odvisnosti; suženjstvo in trgovina s sužnji v kakršnikoli obliki sta prepovedana.
5. člen
Nihče ne sme biti podvržen mučenju ali okrutnemu, nečloveškemu ali ponižujočemu ravnanju ali kaznovanju.
6. člen
Vsakdo ima povsod pravico do priznanja pravne sposobnosti.
7. člen
Vsi so enaki pred zakonom, vsi, brez diskriminacije, imajo pravico do enakega pravnega varstva. Vsi imajo pravico do enakega varstva pred sleherno diskriminacijo, ki bi kršila to Deklaracijo, kakor tudi pred vsakim ščuvanjem k takšni diskriminaciji.
8. člen
Vsakdo ima pravico do učinkovitega pravnega sredstva pri pristojnih državnih sodnih oblasteh proti dejanjem, ki kršijo temeljne pravice, priznane mu po ustavi ali zakonu.
9. člen
Nihče ne sme biti samovoljno zaprt, pridržan ali izgnan.
10. člen
Vsakdo je pri odločanju o njegovih pravicah in dolžnostih in v primeru kakršnekoli kazenske obtožbe zoper njega upravičen ob polni enakosti do pravičnega in javnega obravnavanja pred neodvisnim in nepristranskim sodiščem.
11. člen
1. Vsakdo, ki je obtožen kaznivega dejanja, ima pravico, da velja za nedolžnega, dokler ni spoznan za krivega v skladu z zakonom, v javnem postopku, v katerem so mu dane vse možnosti, potrebne za njegovo obrambo.
2. Nihče ne sme biti spoznan za krivega kateregakoli kaznivega dejanja zaradi kakršnegakoli ravnanja ali opustitve, ki v času storitve ni bilo kaznivo dejanje po notranjem ali mednarodnem pravu. Prav tako se ne sme izreči strožja kazen od tiste, ki je bila predpisana v času storitve kaznivega dejanja.
12. člen
Nikogar se ne sme nadlegovati s samovoljnim vmešavanjem v njegovo zasebno življenje, v njegovo družino, v njegovo stanovanje ali njegovo dopisovanje in tudi ne z napadi na njegovo čast in ugled. Vsakdo ima pravico do zakonskega varstva pred takšnim vmešavanjem ali takšnimi napadi.
13. člen
1. Vsakdo ima pravico do svobodnega gibanja in izbire prebivališča znotraj meja določene države.
2. Vsakdo ima pravico zapustiti katerokoli državo, vključno s svojo lastno, in vrniti se v svojo državo.
14. člen
1. Vsakdo ima pravico v drugih državah iskati in uživati pribežališče pred preganjanjem.
2. Na to pravico se ni mogoče sklicevati v primeru pregona, ki dejansko temelji na nepolitičnih kaznivih dejanjih, ki so v nasprotju s cilji in načeli Združenih narodov.
15. člen
1. Vsakdo ima pravico do državljanstva.
2. Nikomur se ne sme samovoljno vzeti državljanstvo ali zakonita pravica do spremembe državljanstva.
16. člen
1. Polnoletni moški in ženske imajo brez kakršnihkoli omejitev glede na raso, državljanstvo ali vero, pravico skleniti zakonsko zvezo in ustanoviti družino. Upravičeni so do enakih pravic v zvezi z zakonsko zvezo, tako med zakonsko zvezo, kot tudi, ko ta preneha.
2. Zakonska zveza se sme skleniti samo s svobodno in polno privolitvijo obeh bodočih zakoncev.
3. Družina je naravna in temeljna celica družbe in ima pravico do družbenega in državnega varstva.
17. člen
1. Vsakdo ima pravico do premoženja, tako sam, kakor tudi skupno z drugimi.
2. Nikomur ne sme biti premoženje samovoljno vzeto.
18. člen
Vsakdo ima pravico do svobode misli, vesti in veroizpovedi; ta pravica vključuje svobodo spreminjati prepričanje ali vero, kakor tudi njuno svobodno, javno ali zasebno izražanje, bodisi posamezno ali v skupnosti z drugimi, s poučevanjem, z izpolnjevanjem verskih dolžnosti, z bogoslužjem in opravljanjem obredov.
19. člen
Vsakdo ima pravico do svobode mišljenja in izražanja, vštevši pravico, da nihče ne sme biti nadlegovan zaradi svojega mišljenja, in pravico, da lahko vsak išče, sprejema in širi informacije in ideje s kakršnimikoli sredstvi in ne glede na meje.
20. člen
1. Vsakdo ima pravico do svobodnega in mirnega zbiranja in združevanja.
2. Nikogar se ne sme prisiliti k članstvu v katerokoli društvo.
21. člen
1. Vsakdo ima pravico sodelovati pri opravljanju javnih zadev svoje države bodisi neposredno ali pa po svobodno izbranih predstavnikih.
2. Vsakdo ima pod enakimi pogoji pravico do javnih služb v svoji državi.
3. Volja ljudstva je temelj javne oblasti; ta volja se mora izražati v občasnih in poštenih volitvah, ki morajo biti splošne, ob načelu enakosti in tajnega glasovanja ali po kakšnem drugem enakovrednem postopku, ki zagotavlja svobodo glasovanja.
22. člen
Vsakdo ima kot član družbe pravico do socialne varnosti in pravico do uživanja, s pomočjo prizadevanja svojih skupnosti in mednarodnega sodelovanja in v skladu z ureditvijo in sredstvi neke države, ekonomskih, socialnih in kulturnih pravic, nepogrešljivih za njegovo dostojanstvo in svoboden razvoj njegove osebnosti.
23. člen
1. Vsakdo ima pravico do dela in proste izbire zaposlitve, do pravičnih in zadovoljivih delovnih pogojev in do varstva pred brezposelnostjo.
2. Vsakdo ima, brez kakršnekoli diskriminacije, pravico do enakega plačila za enako delo.
3. Vsakdo, kdor dela, ima pravico do pravične in zadovoljive nagrade, ki zagotavlja njemu in njegovi družini človeka vreden obstoj in ki naj se po potrebi dopolni z drugimi sredstvi socialnega varstva.
4. Vsakdo ima pravico sodelovati pri ustanavljanju sindikata ali pridružiti se sindikatu za zavarovanje svojih interesov.
24. člen
Vsakdo ima pravico do počitka in prostega časa, vključno z razumno omejitvijo delovnih ur , in pravico do občasnega plačanega dopusta.
25. člen
1. Vsakdo ima pravico do takšne življenjske ravni, ki zagotavlja njemu in njegovi družini zdravje in blaginjo, vključno s hrano, obleko, stanovanjem, zdravniško oskrbo in potrebnimi socialnimi storitvami; pravico do varstva v primeru brezposelnosti, bolezni, delovne nezmožnosti, vdovstva ter starosti ali druge nezmožnosti pridobivanja življenjskih sredstev zaradi okoliščin, neodvisnih od njegove volje.
2. Materinstvo in otroštvo sta upravičena do posebne skrbi in pomoči. Vsi otroci, bodisi da so rojeni kot zakonski ali zunaj zakonske skupnosti, uživajo enako socialno varstvo.
26. člen
1. Vsakdo ima pravico do izobraževanja. Izobraževanje mora biti brezplačno vsaj na začetni stopnji. Šolanje na začetni stopnji mora biti obvezno. Tehnično in poklicno šolanje mora biti splošno dostopno. Višje šolanje mora biti na osnovi doseženih uspehov vsem enako dostopno.
2. Izobraževanje mora biti usmerjeno k polnemu razvoju človekove osebnosti in utrjevanju spoštovanja človekovih pravic in temeljnih svoboščin. Pospeševati mora razumevanje, strpnost in prijateljstvo med vsemi narodi in med rasami in verskimi skupinami ter pospeševati dejavnost Združenih narodov in ohranitev miru.
3. Starši imajo prednostno pravico pri izbiri vrste izobraževanja svojih otrok.
27. člen
1. Vsakdo ima pravico prosto se udeleževati kulturnega življenja svoje skupnosti, uživati umetnost in sodelovati pri napredku znanosti in biti deležen koristi, ki iz tega izhajajo.
2. Vsakdo ima pravico do varstva moralnih in premoženjskih koristi, ki izhajajo iz kateregakoli znanstvenega, književnega ali umetniškega dela, katerega avtor je.
28. člen
Vsakdo je upravičen do družbenega in mednarodnega reda, v katerem se lahko v polni meri uresničujejo pravice in svoboščine, določene v tej Deklaraciji.
29. člen
1. Vsakdo ima dolžnosti do skupnosti, v kateri je edino mogoč svoboden in popoln razvoj njegove osebnosti.
2. Pri izvajanju svojih pravic in svoboščin je vsakdo podvržen samo takšnim omejitvam, ki so določene z zakonom, katerih izključni namen je zavarovati obvezno priznanje in spoštovanje pravic in svoboščin drugih ter izpolnjevanje pravičnih zahtev morale, javnega reda in splošne blaginje v demokratični družbi.
3. Te pravice in svoboščine se v nobenem primeru ne smejo izvajati v nasprotju s cilji in načeli Združenih narodov.
30. člen
Nobene določbe te Deklaracije se ne sme razlagati tako, kot da iz nje izhaja za državo, skupino ali posameznika kakršnakoli pravica do kakršnegakoli delovanja ali dejanja, ki bi hotelo uničiti v njej določene pravice in svoboščine.
Vir Urad za človekove pravice pri ZN |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Administrator Administrator foruma
Pridružen/-a: 27.12. 2005, 13:53 Prispevkov: 218
|
Objavljeno: 23 Apr 2008 13:40 Naslov sporočila: Smo ali nismo? |
|
|
SMO ALI NISMO, TO JE VPRAŠANJE?!
(mnenje Vanje in odgovor ZŽPN na blogu)
Vanja: By the way, Italijanom gre kar slabo in čedalje slabše. Jih poznam kar nekaj, ki so se preselili celo v Slovenijo. nPoleg tega preberite malce časopise in da ne bo spet kdo od cerkvenih skočil z mantro ENOUMJE ENOUMJE, berem in spremljam tudi tuje medije. Italija gre samo navzdol. Berlusconi je pa klovn, da ni večjega. To je vendar očitno!
ZŽPN: Komu gre bolje ali slabše je vprašanje, ki ni tako preprosto in še manj preprost je odgovor, če želimo komplicirati ali parcialno, oz. subjektino ocenjevati in presojati po svoji lastni prizadeti pameti. Če premoremo kanček samokritike, potem smo na dobri poti, da pogledamo resnici v obraz, sicer se sebično in pronicljivo skrivamo za njenim hrbtom!
Po naravnih zakonih na takšen način ni mogoče gledati resnici v obraz!
Če bi Berluskonija vprašali, kot Italijana, če mu gre vedno slabše, bo njegova trditev ravno nasprotna, kot trdi Vanja.
Kdo ima zdaj prav?
Po spoznanjih ZŽPN, imata prav oba, saj oba ocenjujeta razmere iz svojega položaja in po svoji pameti, le da se Berluskonija iz njegovega položaja dlje in bolje sliši!
V čem je torej problem ali razlog razvoja negativnih trendov v svetu?
V sistemu vladanja - ki ga vedno bolj kroji in samovoljno izvaja politika in kapital (ali oblast) v svojo korist na škodo večine ljudi!
Skozi zgodovino človeštva se je potrdilo spoznanje in dejstvo, da je oblast in vladanje največjo zlo za človeštvo! Pri vladanju se najbolj uveljavlja princip in proces:
"Konflikt - sovraštvo - zločin" !!!
In kaj zdaj?
Ali so oblastniki in drugi samozvani pomembneži krivi, če sprejemajo zakone in druge ukrepe ali dejanja po svoji meri za svojo korist na račun večine. A mi jim neodgovorno dopuščamo, da to počnejo in nas sučejo okrog prsta, nam potiskajo glavo v pesek, da nam zmanjkuje svetlobe, zraka in vode. Verjetno sami pri sebi bolj občutimo, kot vemo, kako živimo ali bomo s takšno perspektivo v bodoče živeli.
Odgovora ne iščimo pri oblastnikih in drugih, ampak pri sebi, sicer bomo postali ne samo gluhi in slepi, temveč z dneva v dan, ne le materilano revni, ampak tudi vedno večji duhovni primitivci ali idioti!
Ali ta trditev drži ali ne - presodite sami!
Vir (tukaj) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
prijatelj član
Pridružen/-a: 07.10. 2007, 17:21 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 27 Apr 2008 22:23 Naslov sporočila: Pozicija in opozicija! |
|
|
Pozicija ali opozicija (dva pola za konflikt ali izigravanje ljudi)!
Po mojem imata obe prav, vendar gledata na stvari ali razmere vsak iz svoje pozicije ali svojega prepričanja, to pa je popolnoma normalno, saj se tudi ljudje med seboj razlikujemo. Sta si namreč zelo podobni v obrambi svojega prepričanja, vendar je po moje težava v tem, da izhajata obe iz svoje nazorske ideologije, ki jo skozi življenje (ne vede ali preko izkušen oz. vzgoje in okolja,...) pridobi in jo sprejme vsak človek.
Dejstvo je da vsaka politična stranka ali oblast temelji na določeni ideologiji s katero zavaja svoje podanike in jih zvesto sebi v prid spretno koristi za svoje egoistične potrebe.
Sam ne vidim nobene razlike med t.i. prosvetno ali civilno oblast in duhovno ali cerkveno oblast! Vse funkcionira in deluje po podobnih principih, zato od noben ni pričakovati velike koristi za preprostega človeka, saj obe načrtno in prefinjeno zavajata in zlorabljata ljudi.
Obe oblasti sicer temeljita na nekih svojih resnicah, ki si jih želi prisvajat tudi preprosti človek ali jih sprejema kot neko danost ali višjo silo, vendar je zanimvo, da obe oblastni strukturi ne manipulirata z množico na osnovi nekih večnih resnic, za katere niti sami nimata pravih (resničnih) dokazov, temveč na slobostih in pomanjkljivosti človeka.
Torej naše slabosti in pomanjkljivosti (saj nihče ni brez njih) so najbolj primeren element (ali vzrok) s katerim se oblast poigrava, prisiljuje in zavaja vsakega (neukega) človeka za svoje koristi.
Enako velja za na primer za dva človeka. Oba sta lahko čudovita, polna energije in tudi razvitih čustev, ki včasih človeku lahko tudi škodijo ne samo koristijo. Vendar nikomur se ni potrebno svojih čustev sramovat, le dopustiti ne smemo, da smo sami žrtve svoje zaslepljenosti in navad!
Avtor na drugem blogu: (Srečo za srečo) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|