|
Združenje žrtev pravosodnega nasilja - ZŽPN Kratek opis vašega foruma
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Boris kapitan
Pridružen/-a: 12.02. 2006, 08:50 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 18 Sep 2007 16:56 Naslov sporočila: Namen in cilji ZŽPN |
|
|
Spoštovani,
Zahvaljujemo se za podporo delovanju ZŽPN in seveda vsem, ki nudijo nesebično pomoč žrtvam pravosodnega nasilja!
Posebna zahvala velja tudi spoštovanemu adminstratorju, ki je zelo dobro opisal potrebe po organiziranem sodelovanju civilnih iniciativ, ki tako ali drugače delujejo za dobrobit državljanov Slovenije ali se bolj in manj uspešno zoperstavljajo organiziranemu kriminalu in korupciji, ki se vedno bolj razrašča in širi svoje lovke na škodo vseh državljanov Slovenije. Ta namreč neposredno uničuje predsem temelje pravne države. Posledično je vse več žrtev pravosodja, nezadovoljstva ter nasilja ali upora ljudi zoper takšno oblast, ki organiziran kriminal dopušča ali ga celo, zaradi lastnih koristi in interesov, podpira.
Prav slednje je bil glavni razlog, da je prišlo do ustanovitve Združenje žrtev pravosodnega nasilja ZŽPN, ki ima po vsebini ustanovne pogodbe prav takšno vlogo, kot jo je opisal administrator na DK v svojem predhodnem sporočilu!
V nadaljevanju tega sporočila posredujemo prvič javno vsebino ustanovne pogodbe ZŽPN, ki opredeljuje smisel in smoter ustanovitve v "namenu in ciljih" delovanja ZŽPN in sicer:
I. Namen
1. člen
Namen delovanja »Združenja žrtev pravosodnega nasilja« (v nadaljevanju ZŽPN) je vzpostavitev skupne organizacije vseh žrtev pravosodnega nasilja za organizirano sodelovanje pravnih in fizičnih oseb civilne družbe na področju pravosodja , za skupno nastopanje, uresničevanje enotne strategije in metodologije za uveljavljanje pravic, zahtev in interesov žrtev pravosodnega nasilja.
Bistvo delovanja ZŽPN, oz. uresničevanje vsebine prvega odstavka tega člena, temelji na uveljavljanja načel pravne države, pravnega reda ter demokratičnih pravic državljana RS, na osnovi ustave RS in mednarodnih pravnih normah, da se ugotavlja in izvršuje odgovornost pooblaščencev državnih organov in uveljavi pravica povrnitve škode vsem državljanom RS, ki so jo utrpeli ( še posebej socialno šibkim ali ogroženim družbenim skupinam ali posameznike), zaradi nepravičnih (pravno spornih sodb) pravnih aktov ali dejanj pravosodnih in drugih državnih organov in njihovih pooblaščencev.
II. Cilji
2. člen
- zagotavljanje skupnih pogojev za učinkovito povezovanje in sodelovanje žrtev pravosodnega nasilja (na osnovi pristopnih izjav), ustanoviteljev in članic v smislu sodelovanja pri skupnih projektih,
- oblikovanje skupnih organov in strokovnih teles za učinkovito delovanje združenja, realizacijo skupnega programa ter načrta delovanja v skupnih projektih v korist vseh žrtev pravosodja,
- zastopanje skupnih zahtev, potreb in interesov žrtev, ustanoviteljev in članic ter uveljavljanje njihovih pravic pred tretjim osebam ali državnimi organi,
- zagotavljanje skupne strokovne podpore žrtvam pravosodnega nasilja in podpisnicam pogodbe pri konkretnem reševanju spornih ali nezakonitih pravnih aktov (sodb, sklepov,…),
- opravljanje dejavnosti s področja skupnega nadzora delovanja pravne države in izvrševanja pristojnosti državnih organov po pooblaščenih nadzornikih civilne družbe in njihovimi pooblaščenci s področja pravne stroke,
- opravljanje razvojno-raziskovalne dejavnosti s področja varovanja človekovih pravic in temeljnih svoboščin ter spoštovanju ustavnih pravic državljanov RS,
- izvajanje zakonodajne iniciative za uveljavljanje novih predpisov ali sprememb obstoječe zakonske regulative,
- oblikovanje skupnih medijev (internetne strani, mrežo novinarje,…), sporočil za javnost, konferenc, javnih prireditev in skupnih stališč ter predlogov v korist žrtev pravosodnega nasilja,
- enakopravno sodelovanje pri oblikovanju skupnih mnenj, predlogov, stališč in predlogov za uresničevanje pravic žrtev pravosodnega nasilja
- sodelovanje s sorodnimi domačimi in tujimi partnerji, oz. organizacijami ter drugimi pravnimi subjekti za povezovanje na področju delovanja združenja,
- opravljanje svetovalne in informacijske dejavnosti za članice,
- izdajanje publikacij in drugega tiskanega gradiva, ki je pomembno za obveščanje javnosti ter delovanje združenja,
- opravljanje drugih nalog v interesu članic
Ustanovitev, organiziranje in delovanje ZŽPN nima značaja krovne organizacije civilnih iniciativ, ki bi delovala nad samostojnimi pravnimi osebami, zato tudi nima takšen status delovanja, ampak je usmerjena na povezovanje in sodelovanje vseh tistih, ki si želijo s strokovnim in odgovornim pristopom aktivno vplivati in reševati konkretne probleme življenja državljanov Slovenije, ki so žrtve nespoštovanja pravne države in organiziranega kriminala in korupcije!
Organiziranemu kriminalu in korupciji ali samovolji pooblaščenih uslužbencev državnih organov se ni mogoče učinkovito zaperstavljati z željo posameznika, ki nima niti dovolj znanja niti denarja, ampak z organizacijo, ki v sebi združuje kvaliteto in kvantiteto delovanja organizirane skupine prizadetih državljanov, ki so žrtve nezakonitega in moralno nesprejemljivega ravnanja posameznika s pooblastili države ali neformalnih organiziranih skupin, ki zlorabljajo svoj položaj in pristojnosti za uveljavljanje svojih privilegijev za svoje koristi na škodo drugih državljanov Slovenije.
Kot že navedeno v predzadnjem odstavku je ZŽPN odprta za sodelovanje in povezovanje vseh tistih posameznikov, ki imajo resen in odgovoren namen delovanja in seveda pravnih oseb, ki niso ustanovljene izključno zaradi osebnih razlogov ali zasluškarstva na račun žrtev pravosodja, ampak želijo konstruktivno delovati za dobrobit vsake žrtve pravosodja in vseh državljanov Slovenije s krepitvijo pravnega reda in spoštovanja pravne države.
Le ustrezno organizirana skupina civilnih iniciativ (društev, združen,...) ali takšna ZŽPN, ki bo imela dovolj pomembno vlogo v državi, bo lahko spreminjala razmere v korist žrtev pravosodja in škodo tistih, ki ne spoštujejo pravnega reda ali zlorabljajo svoja pooblastila na škodo drugega človeka ali žrtev nemoralnega in nezakonitega delovanja pravosodja!
Za pravico uveljaviti resnico!
Vir : http://www.dossierkorupcija.com/forum2/forum_posts.asp?TID=476&PN=16 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pepi zvest član
Pridružen/-a: 10.12. 2006, 14:00 Prispevkov: 48
|
Objavljeno: 03 Okt 2007 20:16 Naslov sporočila: Zanimiva vprašanja in odgovori! |
|
|
Vprašanja!
Pozdravljam gospoda Feliksa!
Jkrati mu sporočam to, da so mi všeč njegove ideje in njegovi pozivi k združitvi vseh društev in združenj pod eno streho. Nimam nič proti, da je streha vseh društev in združenj ZŽPN. No vseeno bi bilo potrebno predgodno odgovoriti na nekaj zelo konkretnih vprašanj.
Na primer:
1. Ali ZŽPN želi pod svojo streho sprejeti vse člane drugih sorodnih društev in združenj kar bi pomenilo ustanovitev enega samega civilenga združenja z imenom ZŽPN ?
2. Alo bi novo združenje imelo enega samega predsednika?
3. Katere organe predvideva Feliks v novem združenju?
4. Kakšna na bi bila organizacija novega in edinega združenja?
5. Zanima me ali mogoče Feliks ima na umu združevanje več civilnih združenj in društev po partnerskem principu ?
6. Zanima me tudi kakšna bi bila regijska razdeljenost morebutnega edinega civilnega združenja ?
7. Kakšne stopnje odgovornosti bi imelo novo in edino civilno združenje ?
8. Kje bi bil na prier sedež novega zduženja?
9. Kako bi se novo in edino združenje na primer financiralo ?
10. Kako bi se noranje - varniostno izoblikovalo novo združenje ?
11. Zanima me tudi kako bi bilo novo združenje medijsko podprto in ali je predvideno, da bi bilo vodeno iz tujine na primer ?
12. Še posebej me zanima ali bi imelo novo civilno združenje konkretne načine reševanja za konkretne primer, ki so povezani s pravosodjem in z drugimi državnimi institucijami ?
13. Ali bi novo združenje bilo sposobno ustvariti ukrepe, za zaščito slehernega člana (na primer - prier Gačeša ?
14. in podobno....
To sprašujem za to ker vidim novo in edino civilno združenje kot organizacijsko zahteven projekt in v končni fazi tudi težko obvčadljiv, pa tudi bolj ranljiv ko gre za napade državnih institucij na tako novo in ednino civilno združenje. Posebej me na primer zanima to, ali ideja združitve civilne družbe predvideva kakšne druge ukrepe v smeri izboljšanja življenja slhernega državljana in kako naj bi se to doseglo ?
Feliksa prosim, da moalo pokomentira ta prispevek in mi poskuša odgvoriti na zgornja vprašanja ki niso zadnja.
Odgovori!
Pozdravljen gost Curakar.,
Hvala vam za dobra in zanimiva vprašanja. Glede na vsebino ustanovne pogodbe so odgovori na gornja vprašanja zelo preprosti in sicer:
1. Ali ZŽPN želi pod svojo streho sprejeti vse člane drugih sorodnih društev in združenj kar bi pomenilo ustanovitev enega samega civilenga združenja z imenom ZŽPN ?
ZŽPN je organizacija vseh fizičnih in pravnih oseb, prvenstveno žrtev pravosodnega nasilja, ki delujejo na področju pravosodja, kar pomeni, da je takšna organizacija civilne družbe z ustanovno pogodbo že ustanovljena. Vrašanje je samo koliko želijo in čutijo potrebo sodelovati v takšni organizaciji ZŽPN druge civilne iniciative, ki so bile ustanovoljene na osnovi svojih specifičnih razlogov in namenov.
2. Alo bi novo združenje imelo enega samega predsednika?
Glavno telo ZŽPN je skupščina vseh članov in njemu podrejena druga telesa in organi. Najpomembnejši organi za selovanje ZŽPN so izvršni odbor in predsedstvo, ki ima vlogo demokratičnega soodločanja o vseh vprašanjih delovanja ZŽPN, saj je sestavljeno iz izvoljnenih zakonitih predstavnikov civlne družbe (na primer vsakega društva ali združenja, ki se je včanilo v ZŽPN).
3. Katere organe predvideva Feliks v novem združenju?
Organi se ne predvidevajo, ampak so že opredeljeni, kot navedeno zgoraj. To pa ne pomeni, da ZŽPN ne bo formiralo novih organov ali strokovnih teles, ki bodo učinkovito zastopala člane ZŽPN in vse žrtve pravosodnega nasilja. Formiranje novih organov ali teles, oz. spremembe obstoječih je predmet potreb in možnosti članstva v ZŽPN, saj nima smisla, da se oblikujejo telesa na papirju, ampak prvenstveno iz tiste strukture, ki se je včlanila v ZŽPN in je pripravljena aktivno delovati.
4. Kakšna na bi bila organizacija novega in edinega združenja?
Osnovna forma organizacije ZŽPN je z ustavno pogodbo že opredeljana, kar pa ne pomeni, kot že navedeno, da je ta forma fiksirana, saj razvoj vsake organizacije pomeni spremembe skladno s potrebami delovanja in sposobnosti strukture, ki v organizaciji deluje.
5. Zanima me ali mogoče Feliks ima na umu združevanje več civilnih združenj in društev po partnerskem principu ?
Da, ZŽPN ni organizacija, ki bi bila nad posameznim članom ali civlnim združenjem, ki se vključi v ZŽPN, ampak tisti ovir v katerem delujejo vsi člani, kot enakopravni partnerji.
6. Zanima me tudi kakšna bi bila regijska razdeljenost morebutnega edinega civilnega združenja ?
Regijska porazdeljanost ali notranja organizacija ZŽPN je zasnova tako da bo zastopanost enakopravna po regijah in ni dopustna centalizacija moči in odločanja na škodo katerekoli žrtve pravosodja ali članov.
7. Kakšne stopnje odgovornosti bi imelo novo in edino civilno združenje ?
Stopnja odgovornosti je vezana na vsebino in strukturo delovanja v ZŽPN. Odgovornost ni formalna ampak dejanska , zato je odvisna od stopnje odgovornosti vsakega posameznika, ki deluje organizaciji. Večja je stopnja odgovornosti, ki jo nase prevzame vsak član organizacija večji je vpliv in akcijska učinkovitost delovanja organizacije ali ZŽPN, torej so koristi vseh članov in žrtev pravosodja. V ZŽPN ne opredeljujemo odgovornosti, kot na primer v sodstvu, ki imajo zapisano odgovornost in na tej osnovi dobre plače, za svoja ne dela, pa nihče ne odgovarja!
8. Kje bi bil na prier sedež novega zduženja?
Formalen sedež ali naslov je po zakonodaji lahko le eden, ki ni v Ljubljani, dajansko pa bo sedežev toliko kot je regij, saj bo v vsaki regiji sedež regijske organizacijske enote ZŽPN. Na tem sedežu bo vsak član in žrtev pravosodja lahko koristil in dobil potrebno pomoč in druge storitve, ki jih potrebuje.
9. Kako bi se novo in edino združenje na primer financiralo ?
Financiranje bo iz virov, ki niso neposredno pod vplivom oblastnih institucij ali določenega privatnega lastnika, ki bi dirigiral ali se vsiljaval nekaj zaradi svojih privatnih ali političnih interesov, temveč prvenstveno iz finačnih fondov EU in drugih donacij na osnovi izvajanja projektov delovanja ZŽPN.
10.Kako bi se noranje - varniostno izoblikovalo novo združenje ?
Vpašanje je dokaj nerazumljivo, zato je nanj težko dati nek jasen odgovor!
11. Zanima me tudi kako bi bilo novo združenje medijsko podprto in ali je predvideno, da bi bilo vodeno iz tujine na primer ?
ZŽPN bo gradilo svoje medije in strukturo (novinarjev - glej cilje), ki bodo samostojno delovale v imenu ZŽPN, v korist vseh žrtev pravosodja in državljanov Slovenije, saj je posredovanje resnice (argumenti in dokazila) glavna naloga in temelj za delovanje medija. Mediji bodo v službi poštenega človeka in žrtev pravosodja in ne oblasti ali kogarkoli iz tujine!
12. Še posebej me zanima ali bi imelo novo civilno združenje konkretne načine reševanja za konkretne primer, ki so povezani s pravosodjem in z drugimi državnimi institucijami ?
Da, delovanje ZŽPN bo temeljilo na konkretnih primerih in argumentih povezanih s pravosodjem in drugimi državnimi institucijami v korist žrtev pravosodja in vseh državljanov Slovenije in ne na abstraktnih željah ali volji oblasti, oz. drugih centrov moči.
13. Ali bi novo združenje bilo sposobno ustvariti ukrepe, za zaščito slehernega člana (na primer - prier Gačeša ?
Seveda, če je posamezni član resnično žrtev pravosodja ali drugega organa, oz. posameznika, ki zlorablja svoj položaj v škodo žrtve ali drugega državljana.
Pogoj je, da žrtev nasilja nima sama na primer umazane roke, zaradi moralno nedovoljenih dejanj ali kršenja zakonodaje, zaradi zaščite svojih osebnih interesov na škodo drugega posameznika. Zaščita je seveda odvisna tudi od organizacije ZŽPN in njene strukture, večja bo v kvalitativnem in kvantitativnem smislu, učinkovitejša in boljša bo zaščita vsakega od članov in ostalih žrtev pravosodja.
To bi se morale zavedati tudi ostala civilna združenja, društva in iniciative!
14. in podobno....
Več informacij je narazpolago članom ZŽPN in vsem zainteresiranim, ki čutijo potrebo in željo za sodelovanje in povezovanje žrtev pravosodnega nasilja v skupno organizacijo! Dobrodošli!!
Za pravico uveljaviti resnico!
Vir: http://www.dossierkorupcija.com/forum2/forum_posts.asp?TID=476&PN=16 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Administrator Administrator foruma
Pridružen/-a: 27.12. 2005, 13:53 Prispevkov: 218
|
Objavljeno: 08 Okt 2007 17:19 Naslov sporočila: Odprto pismo! |
|
|
ODPRTO PISMO!
Minister za Pravosodje Republike Slovenije -
Gospod Dr. Lovro Šturm
Kaj se dogaja v Sloveniji, Gospod Minister?
Ne bom se skrival za izmišljenimi imeni in priimki, tudi zato ne, ker je bila prav moja družina v Sloveniji vedno prva na barikadah za Svobodo in Neodvisnost, od Majstra do Janše, in drugič zato, ker imate Vi ime in priimek in je po mojem skrajno nevljudno nekoga ogovoriti brez da se predstavimo, kot je to žal zelo radikal-šik na nekaterih spletnih straneh.
Vsako jutro najprej preberem slovenske časopise in tiskovne agencije na spletnih straneh, pa če sem doma, kje drugje v Evropi ali pa na drugi strani Velike Luže. Kljub nenehnim potovanjem sem vedno poskrbel, da sem bil ob volitvah v domovini. Niti enih nisem zamudil, pa tudi vedno sem dosledno volil za ljudi, ki so bili v prvi vrsti in so osebno sodelovali v borbi za Našo Državnost.
Pravosodje je temelj za pravico in enakopravnost. Pravosodje je osnova civilne države in v naši domovini (pa ne samo v naši) nekaj ne deluje tako, kot bi moralo. Vem, kolikšne in katere so Vaše moči in pooblastila, ampak to, kar Vam je bilo do danes onemogočeno, si morate priboriti. Vsi smo začeli tam, kjer je bilo vse prepovedano, kar pa ni bilo prepovedano, ni bilo dovoljeno, pa smo kljub temu zanetili ogenj svobode in podrli Berlinski zid. Vaša dolžnost je spraviti nazaj na tirnice pobezljane konje in predvsem pobezljane kobile.
Povod za tole pismo je primer Gačeša, ki povsod odmeva podtalno, le v sredstvih javnega obveščanja bolj skromno. Malo sem pobrskal po spletnih straneh in odkril na stotine podobnih primerov, in ne govorim le o ločitvah in kazenskih ovadbah, temveč tudi o civilnih sodbah, ki so večkrat prave kriminalke. Sodniki, ki pomagajo lakomnim odvetnikom do premoženja poštenih ljudi, sodišča, ki z zavlačevanjem povzročajo ogromne gmotne škode »sovražnim« podjetjem in privatnikom, javni tožilci, ki hote ne vidijo prestopkov, ki bi jih morali po uradni dolžnosti samostojno preganjati, da o ločitvenih tožbah, ki se vlečejo leta in kopičijo zabojnike papirjev, sploh ne govorim. Le redki, kot na primer Gospod Uhernik (po 33 letih!), dobijo povrnjeno čast in materialno škodo, moralne pa nikoli, in kriminalci, ki so jih mučili »po uradni dolžnosti«, ostanejo neznani in nekaznovani. Z vsem osebnim spoštovanjem, gospod Minister, ampak nekateri sodniki in porotniki bi morali po hitrem postopku končati za zapahi za leta in več, namesto da dobijo povišanja pa nemoteno še naprej »milo interpretirajo« zakone za prijatelje in jih strogo uporabljajo proti »sovražnikom«. Kako to, da imajo sodniki sploh lahko »prijatelje« in »sovražnike«, kadar sedijo na uradnem stolu?
Priznam, da me je stvar zanimala predvsem zato, ker sem bil tudi sam deležen podobnega nedelovanja naših sodnih organov prav v škodo mojega sina. Sodnica Okrožnega Sodišča v Kopru, Gospa Boženka Hladnič Felicijan, je dvakrat zaporedoma obravnavala isti primer civilnega prava (ločitev) in napisala dve popolnoma protitezni sodbi. Prav tako kot sodnice in tožilke v primeru Gačeša, ni dovolila zaslišanja enajstletnega otroka, je zavrnila osnovne dokaze in grobo kršila slovensko ustavo, zakonodajo, sodno prakso, zakon o sodnih postopkih, Evropsko konvencijo o človekovih pravicah in Konvencijo Združenih Narodov za varstvo otrokovih pravic in to samo zato, da je pristransko in šovinistično priviligirala pokvarjeno in hinavsko žensko, ki je bila jasno in dokazano kriva za razsutje lastne zakonske zveze, iz katere je bila sedem let popolnoma fizično in moralno odsotna. Grobo in brezobzirno je oškodovala otroka, hkrati pa povzročila nadaljne muke in stroške očetu. In vse to v obraz absolutno najboljšemu slovenskemu odvetniku. Sodnica očitno ve, da ji je delovno mesto zagotovljeno in da za svoje početje ne bo morala nikomur odgovarjati. Še več, moj je bil njen zadnji primer na Okrožnem sodišču, takoj potem je napredovala na Višje sodišče.
Vzel sem si čas za seznanitev s primerom Gačeša (www.safnas.com/krivica) in pregledal seznam sodnic, tožilk in porotnic. Deset žensk, 66 % sodnega osebja v primeru Gačeša, je v imenu »ljudstva« in po nalogu dveh žensk, matere (bivše soproge) in njene hčere (obtoženčeve pastorke), poslalo za sedem let za zapahe brez tehtnih dokazov in s procesom, kjer so kršile goro predpisov in zakonov, moškega, ki je verjetno celo nedolžen. Povejte mi, kaj je to, če ne preganjanje in najhujše feministično mračnjaštvo. Kje je končala pravica do resnice in pravične sodbe?
Nočem zagovarjati Gačeše, saj se je hočeš–nočeš naučil sam sebe braniti, sem pa na smrt prestrašen pred takšnim sodstvom. Kdo so te gospe, da lahko nekaznovano kršijo prav zakone, ki bi jih morale ščititi in zastopati na najvišji ravni? Kakšne branilke otrok so, ko so najhuje in brezobzirno oškodovale prav obtoženčevo pravo hčer? Pastorko so uporabile za lastno promocijo, zdaj pa otožna sameva, saj se vsi pametni moški držijo daleč stran, da nebi končali kot njen očim. Taka tašča, kot je njena mati, in s takšnimi navezami, kot jih ima dekle, je pri 25 letih primerna nevesta le za samomorilca. Ali bodo morali naši otroci čez 33 let iz državne blagajne povrniti Gačeši škodo? Pa zakaj iz državne blagajne? Jaz moram morebitno povzročeno škodo plačati iz svojega žepa in to bi morali tudi vsi ostali. Tudi sodniki.
V primeru župnika Francija Frantarja sta zopet prisotni ista tožilka in ista odvetnica, kot v primeru Gačeša. Nova »družinska« poslovna dejavnost? Javnost je že jasno opozorila, da ima dovolj medijskega teatra, procese za zaprtimi vrati (ker je bila domnevna oškodovanka pred petnajstimi leti desetletna) in da zahteva konkretne in neizpodbitne dokaze na mizo, preden se stori le korak naprej. Odvetnici Tjaši Strogar mora nekdo trdo pojasniti, da petindvajsetletne gospodične, skoraj gospe, niso »ubogi nebogljeni otroci«, ki jih obramba ne sme zaslišati. Nikakor ne bomo sprejeli še en indicijski samopromocijski medijski proces z prednatisnjeno sodbo in z zvračanjem gnoja na RKC.
Žal dame niso same in niso edine. Na spletni strani www.društvo-ostržek.si je lepo predstavljena še ena situacija, ki se vašega ministrstva direktno tiče. Gospa Marjeta Cotman, Ministrica za delo, družino in socialne zadeve, pripravlja Zakon o preprečevanju nasilja v družini, ki v osnutku grobo krši našo ustavo in pravico do enakopravnosti, priviligira nevladne organizacije, predvsem feministične, za katere rezervira ogromna sredstva iz naših žepov, in bo, če bo kdaj prišev v veljavo, do tal porušil prav tisto družino, ki jo le navidezno zagovarja. To kar počnejo feministično navdahnjena sodišča, organizacije in politiki, je dokazano v škodo prav žensk, pa se le-te tega očitno nikakor ne zavedajo ali nočejo zavedati med tem, ko njihove »zastopnice« postavljajo na prvo mesto finančni in družbeni uspeh organizacij, za otroke in ženske jim je pa v resnici mar manj kot za njihovo muco ali ščeneta na povodcu. Ne pozabimo, da je zavajanje v kriminal kaznivo dejanje in ta zakon, pa ne samo ta, dobesedno nagovarja po krivem preganjane moške naj ne zaupajo sodiščem in naj raje sami obračunajo, preden bodo izgubili otroke, premoženje in svobodo, ko bo tako odločila njihova bivša zagrenjena soproga. Poglejte na statistiko odgovorov na anketo na spletu www.društvo-ostrzek.si kjer relativna večina bremeni prav njo kot tisto, ki v družini nasilje izziva in povzroča. Vsak resen družinski psiholog Vam bo potrdil resničnost in pravilnost te situacije. Kdo bo preprečil te neumnosti, če ne Ministrstvo za pravosodje in Državni zbor. Pod »nujno« moramo vsaj temeljito omejiti izkoriščanje sodišč za osebna maščevanja in dobičkarstvo.
Gospod Minister, nočem Vas učiti poklica ali prositi za pravico v posameznih primerih, ampak zahtevam od Vas, da kot moj predstavnik v vladi in Državnem zboru zastopate tudi moje interese in uredite nepravilnosti v delovanju sodnega sistema. V primeru, da tega ne morete storiti, pa javno pokažite s prstom na tiste, ki Vam to preprečujejo: z imenom in priimkom. Boste imeli takojšnjo podporo petstotisoč medmrežnih Slovencev. V nasprotnem primeru Vas bomo pošteni in dobri ljudje odstavili. Medmrežničarji smo moč, ki se je politiki očitno premalo zavedajo. Celo v Clevelandu in Buenos Airesu Slovenci vedo dnevno, kaj se dogaja doma in poznajo tudi pravo resnico, ne samo tisto salonsko, ki jo spustijo skozi prefinjene filtre medmrežni časopisi, POP TV in Nacionalka. Za koga bomo volili na prihodnjih volitvah bomo odločili po presoji vseh današnjih, včerajšnjih in predvčerajšnjih akterjev naše politike in na tem seznamu prav gotovo ne bo nihče, ki se danes pofarban, natupiran in ogabno našminkan šopiri po medijih in živi od sovraštva, rušenja, uničevanja in preganjanja soljudi. Nas, graditeljev in motorjev družbenega napredka in ekonomije, je veliko in naš tihi glas se daleč sliši.
Morda se Vam tole pismo zdi kot nekak politični program? Prav imate. Moja prva zahteva kandidatom na naslednjih volitvah bo ta, da bodo odobrili zakon, po katerem bo moralo biti vse sodno osebje brezpogojno in stoodstotno izključeno iz političnega življenja. To pomeni, da bo prepovedano sodnikom, tožilcem, preiskovalnim sodnikom in sodnim izvedencem, članstvo v katerikoli politični stranki, nevladni organizaciji ali socialnemu lobiju, pa tudi nastopanje pred ekranom in pisarjeneje po časopisih. Sodnik govori le s sodbami. To je prava etika in profesionalna deontologija in garantira nepristranost sodišč. Teh pravil se zgoraj navedene gospe ne držijo in za njihovo početje je odgovorno Ministrstvo za pravosodje. Minister za pravosodje mora imeti pooblastila, da črne ovce, ki jih je zares malo, le da so glasne in škodljive kot, da bi jih bilo na tisoče, kaznuje in po potrebi odstavi.
To je, Gospod Minister, moj izraz ljubezni do Domovine, Pravice in Življenja. Sem na Vaši strani in Vam bom rade volje pomagal, če boste ubrali pot odločnosti.
Z globokim spoštovanjem,
Jože Koprivec
Kopija:
1) gp.mddsz@gov.si Gospa Marjeta Cotman, Minister za delo, družino in socijalne zadeve
2) varuh@varuh-rs.si Varuh človekovih pravic Dr. Zdenka Šebašek – Travnik dr. med.
3) drustvoostrzek@yahoo. com Društvo Ostržek
4) zdruzenje.zpn@gmail.com Združenje Žrtev Pravosodnega Nasilja
Vir:
http://www.ednevnik.si/entry.php?w=zdruzenjezpn&e_id=39089 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Administrator Administrator foruma
Pridružen/-a: 27.12. 2005, 13:53 Prispevkov: 218
|
Objavljeno: 31 Okt 2007 12:51 Naslov sporočila: Konfikt interesov! |
|
|
Zakaj je tako in ne more biti drugače!
To je nedvomno lahko razbrati tudi iz odgovora ministra na poslansko vprašanje gospoda Jelinčiča v DZ RS z dne 27.2.2007, kot sledi, citiram:
II.
"Ustava Republike Slovenije pozna funkcijsko in ne popolno sodniško imuniteto. Sodniška imuniteta ne pomeni nedotakljivosti in neodgovornosti sodnikov, temveč zgolj zagotavlja, da nikogar, ki sodeluje pri sojenju, ni mogoče klicati na odgovornost za mnenje, ki ga je dal pri odločanju v sodišču. Prepoved priprtja in pridobitev dovoljenja državnega zbora za začetek kazenskega postopka zoper sodnika pa je omejena le na primere, če je sodnik osumljen storitve kaznivega dejanja pri opravljanju sodniške funkcije.
III.
Za nadzor nad sodnim sistemom brez poseganja v njegovo neodvisnost v Republiki Sloveniji sicer ni oblikovan niti predviden poseben inšpektorat, kot navajate, da je bil ustanovljen v Bolgariji. Ocenjujemo, da ustanovitev takega inšpektorata v Republiki Sloveniji ni potrebna, saj veljavna zakonodaja kljub omogoča več različnih oblik nadzora. Za ugotavljanje izpolnjevanja sodniških dolžnosti v skladu z zakoni in sodnim redom ter za odpravljanje vzrokov za neustrezen obseg, kakovost in strokovnost dela ter zaostanke pri delu lahko predsednik sodišča ali neposredno višje sodišče izvede službeni nadzor sodnikovega dela. Sodnik je prav tako disciplinsko odgovoren, če z naklepom ali iz malomarnosti krši sodniške dolžnosti ali neredno opravlja sodniško službo ter kazensko odgovoren za zlorabo sodniške funkcije. Sodnika se lahko tudi razreši sodniške funkcije, kar določa že sama Ustava Republike Slovenije. Navedene oblike nadzora in ustrezno ukrepanje v primeru ugotovljenih nepravilnosti pri delu sodnika se izvajajo tudi glede ugotovljenih kršitev pravice do sojenja brez nepotrebnega odlašanja."
konec, citata.
Zelo jasen odgovor v drugi točki odgovora ministra, "da nikogar, ki sodeluje pri sojenju, ni mogoče klicati na odgovornost za mnenje, ki ga je dal pri odločanju v sodišču"!
"Torej lahko vsakdo, ki sodeluje na sodišču poda tudi lažno informacijo kot svoje mnenje, pa zato ne nosi nobenih posledic!"
Sodnik, lahko na osnovi načela samostojnosti in neodvisnosti ter proste presoje dokazov takšno lažno mneje ali informacijo (pričanje) uporabi kot dokaz s katerim utemelji sodbo v korist določene stranke, saj ima po obstoječi zakonodaji pravico uveljaviti svojo voljo (ali laž kot dokaz), pa zato prav tako nič ne odgovarja!
V vsebini III. točke minister navaja, da se lahko izvaja določen nadzor in sankcije, vlogo pri nadzoru in izrekanju sankcij, pa se prepušča izključno sodnikom, kot da bodo ti slepo kaznovali sami sebe.
Kakšna ironija in sprenevedanje oblasti pred očmi javnosti ali civilne družbe!
Kakšna farsa je potem izjava sodnika priči pred zaslišanjem, da mora govoriti resnico. Če tudi se ugotovi, da priča laže se jo ne kaznuje, ker nihče ne odgovorja za kazniva dejanja ali laži, oz. neresnico!
Zato civilna družba ni zaželena na obravnavah, zato se sodi za zaprtimi vrati in podpira korupcijo ter krimnal, ker civilna družba pravno formalno nima statusa nadzornika nad delom organov oblasti!
Verjetno je sedaj že večini žrtev pravosodnega nasilja razumljivo, zakaj ZŽPN tako vztrajno zastopa stališča povezovanja in sodelovanja ter priprave pravnih podlag za spremembe pravnega reda v smeri večje demokracije ali vloge nadzora izvajalske funkcije državnih organov s strani civlne družbe, oz. pooblaščenih organizacij nevladnega sektorja!
Na takšnih pravnih osnovah (brez civilne družbe z zakonsko podlago nadzora oblasti) se bo še naprej širila korupcija in krimnal ter institut pravne države dejansko uporabljal, v škodo pravne države in poštenih ljudi, kot vladavino pravnikov in ne enakopravnost pred zakonom za vse državljane, kar dejansko pomeni direktno kršenje ustavnih določb s strani pravosodja (ali strukture na oblasti), oz. negiranje določb najvišjega pravnega akta, ki določa temelje pravne države in sočasno osnovna načela demokratične družbe.
Prav ta spoznanja so bistvo delovanja civilne družbe ter smotri in cilji delovanja ZŽPN!
Civilna družba mora za pravilen razvoj družbenih odnosov (demokracije in pravne države) prevzeti tudi svoje dolžnosti, oz. naloge nadzora delovanja oblasti in tako, poleg svojih pravic spremljanja izvajanja nalog oblastne strukture, uveljaviti tudi svoje formalno-pravne določene dožnosti nadzora, kot enakopraven partner pri odločanju o javnih zadevah ter ne sme več dovoliti podrejene vloge ali položaja žrtve, oz sužnja pri izvajanju oblastne, odnosno upravljalske funkcije določene strukture na oblasti.
Za takšno vlogo in naloge civilne družbe pri izvajanju vseh javnih zadev na področju pravosodja, pa je potrebna ustrezna organizacija, usposobljena struktura in pravna podlaga opredeljena z zakonom, ki omogoča osnovne pogoje za učinkovito izvajanje procesov spremljanje in nadzora delovanja oblastnih struktur s strani nevladnega sektorja!!!
"Prav iz tega razloga ZŽPN izpostavlja nujo za oblikovanje in sprejem Zakona o civilnem nadzoru organov pravosodja - ZCNOP, ki ga mora civilna družba ali civilne iniciative oblikovati, kot podlago svojega delovanja pri uveljavljanju načela pravičnosti in nevtralnosti ter spoštovanju pravne države!"
Po prepričanju vodstva ZŽPN je to pogoj za učinkovito uveljavljanje pravne države iz razvoj demokratičnih odnosov sodobne družbe ali napredek in dvig blagostanja vseh državljanov Slovenije.
Odgovor ministra na vprašanje poslanca Jelinčiča !!!Tukaj aliTukaj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fragri član
Pridružen/-a: 09.12. 2006, 05:06 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 02 Nov 2007 05:09 Naslov sporočila: Re: Konfikt interesov! |
|
|
Administrator je napisal/a: |
II.
"Ustava Republike Slovenije pozna funkcijsko in ne popolno sodniško imuniteto. Sodniška imuniteta ne pomeni nedotakljivosti in neodgovornosti sodnikov, temveč zgolj zagotavlja, da nikogar, ki sodeluje pri sojenju, ni mogoče klicati na odgovornost za mnenje, ki ga je dal pri odločanju v sodišču. Prepoved priprtja in pridobitev dovoljenja državnega zbora za začetek kazenskega postopka zoper sodnika pa je omejena le na primere, če je sodnik osumljen storitve kaznivega dejanja pri opravljanju sodniške funkcije.
[/url] |
Glede navedb pod II bi dodal še, kaj o tem določa ZKP:
mag Štefan Horvat - Zakon o kazenskem postopku s komentarjem (GV Založba)
XIV. poglavje
POMEN IZRAZOV V ZAKONU IN DRUGE DOLOČBE
136. člen
Če je v zakonu določeno, da je za pregon posameznih kaznivih dejanj potreben predlog oškodovanca oziroma da je potrebno poprejšnje dovoljenje pristojnega državnega organa, ne more državni tožilec zahtevati preiskave in ne neposredno vložiti obtožnice oziroma obtožnega predloga, če ne predloži dokaza, da je tak predlog podan oziroma, da je dovoljenje dano.
komentar točka 3. stran 286
Za kazenski pregon oseb, ki po določbah Ustave RS uživajo imuniteto, je potrebno poprejšnje dovoljenje Državnega zbora oz Državnega sveta. Tudi imuniteta pomeni procesno oviro za začetek ali za nadaljevanje kazenskega postopka, vendar pa je obseg imunitete za posamezne kategorije oseb različno urejen. Imuniteta je lahko materialnopravna ali procesnopravna ter absolutna ali relativna. Materialnopravna imuniteta izključuje kazensko odgovornost storilca, zato pomeni absolutno oviro za vodenje kazenskega postopka, procesnopravna imuniteta pa pomeni samo oviro za uvedbo oz vodenje kazenskega postopka, dokler ta imuniteta traja in samo za področja za katera velja. Absolutna imuniteta se nanaša na vsa kazniva dejanja, relativna pa le na nekatera.
Imuniteta pomeni odstop od načela enakosti pred zakonom (14. člen ustave), vendar pa ne gre za pravico oz privlegij v korist osebe, ki jo uživa, temveč v korist funkcije, ko jo opravlja.
komentar točka 10. stran 288
Imuniteto uživajo tudi sodniki in sodniki porotniki sodišč splošne pristojnosti ter specializiranih sodišč, med katere spadajo tudi sodniki za prekrške, vendar je imuniteta sodnikov ožja od imunitete poslancev (134. člen ustave). Materialnopravna imuniteta sodnikov se nanaša na njihovo odločanje v sodišču, torej na samo sojenje. Čeprav govori ustavna odločba le o mnenju, ki ga je sodnik dal pri odločanju v sodišču, ne pa tudi o danem glasu, je z mnenjem očitno mišljen tudi glas, ki ga je dal sodnik pri odločanju v senatu. Procesnopravna imuniteta varuje sodnika, da se ga brez dovoljenja DZ ne sme pripreti ali zoper njega začeti kazenski postopek, vendar samo glede tistih kaznivih dejanj, ki so v zvezi z opravljanjem sodniške funkcije (funkcionalna imuniteta). Ko gre za tako kaznivo dejanje, je potrebno – tudi pri hujših flagrantnih kaznivih dejanjih in ne glede na to ali se sodnik sklicuje na imuniteto – še pred odreditvijo pripora ali opravo kakršnegakoli dejanja, ki bi že pomenil začetek kazenskega postopka, pridobiti dovoljenje DZ. Organ, ki zahteva dovoljenje od DZ, mora o tem obvestiti tudi Sodni svet in ministrstvo pristojno za pravosodje, Državni zbor pa odloči o dovoljenju po pridobitvi mnenja Sodnega sveta (99.člen ZSS). Podobno imuniteto kot sodniki imajo tudi varuh človekovih pravic in njegovi namestniki.
se nadaljuje......... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Boris kapitan
Pridružen/-a: 12.02. 2006, 08:50 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 26 Jan 2008 15:08 Naslov sporočila: Nedolžni kaznovani - lopovi nagrajeni! |
|
|
V ZŽPN v celoti podpiramo prizadevanje koperskega župana Popoviča, da ima pravico terjati svoj dolg, vendar ne od države ali davkoplačevalcev, saj niso davkopčačevalci krivi za lopovska dejanja pravosodja. Na zatožni klopi zato ne more biti država, temveč tisti, ki so dejanski krivci in so izvrševali nezakonita početja in kriminalna dejanja. Vsako dejanje ima svojega avtorja ali dokument svojega podpisnika. Na zatožno klop je potrebno postaviti pokvarjene ljudi ali kriminalizirano združbo ne državo ali nedolžne davkoplačevalce!
Takšnim je potrebno zapleniti premoženje in jih doživljensko izločiti ali preprečiti opravljanja krimnalnega početja ali nezakonitrega dela, saj zato imamo kazensko zakonodajo in pravno državo! Dokler bomo za ne dela obdoževali državo in ne poimensko navajali imena ali prikrivali protagoniste nesposobnih ali kriminaliziranih struktur, tako dolgo se bo kriminal še naprej širil in uničeval pravno državo!
Vir eDnevnik ZŽPN |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Boris kapitan
Pridružen/-a: 12.02. 2006, 08:50 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 07 Feb 2008 13:08 Naslov sporočila: Konvencija ZN proti korupciji |
|
|
Konvencija ZN proti korupciji!
Konvencija med drugim določa posebne določbe:
- za povečanje transparentnosti pri financiranju kandidatur za voljene predstojnike organov in političnih strank ter
- transparenten in pregleden sistem javnih naročil.
- zahteva tudi boj zoper korupcijo v zasebnem sektorju in
- v okviru pravosodnih organov, opozarja pa na nujno sodelovanje civilne družbe ter na preprečevanje pranja denarja.
Državam nalaga, da v skladu s temeljnimi načeli svojega pravnega sistema zagotovijo obstoj protikorupcijskih teles.
Vir eDnevnik ZŽPN - Korupcija, korupcija,..
Zakon o ratifikaciji KonZN o korupciji |
|
Nazaj na vrh |
|
|
prijatelj član
Pridružen/-a: 07.10. 2007, 17:21 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 14 Mar 2008 13:58 Naslov sporočila: Uveljavljanje pravic |
|
|
PRIMER DOBRE PRAKSE!
Skrajni čas je, da se uspešne programe in dobre prakse, ki jih izvajamo v NVO na področju socialnega varstva, kar najhitreje vključi v dolgoročne sistemske rešitve ter utemelji in legitimira z zakonskimi predlogi z namenom, da se priznajo pravice, kot npr.:pravica do osebne asistence, ter hkrati zagotovi tudi trajen vir financiranja le-teh. Večkrat smo namreč ob različnih priložnostih pozvali resorno ministrstvo ter druge pristojne institucije in oblikovalce politik, nenazadnje tudi številne strokovnjake, da natančneje ocenijo, razmejijo in ovrednotijo različne programe, ki se skrivajo pod imenom osebna asistenca oz. neodvisno življenje hendikepiranih. S tem bi se tako zagotovila transparentnost in jasnost nad vsebino nudenih storitev, kar bi omogočilo možnost izbire potencialnim uporabnikov. Le-ta je minimalni pogoj za zagotavljanje pravic uporabnikov. To je smiselno, smotrno in nujno, predvsem iz treh razlogov:
1. Prvi je ta, da mora potencialni uporabnik imeti ustrezno in natančno informacijo o storitvi, ki mu jo posamezna organizacija nudi oz. imeti mora možnosti primerjave različnih vsebin storitev ter razlik v načinu izvajanja in koriščenja storitve, v našem primeru osebne asistence. Le tako se lahko odloča in odloči ter izbere sebi najprimernejši program ali pa se v določenih primerih odloči tudi za kombinacijo dveh. Za nekatere, tudi naše uporabnike, se je takšna rešitev izkazala kot uspešna.
2. Drugi je ta, da morajo sofinancerji dobro vedeti in poznati vsebino programa, način izvajanja, način koriščenja le-tega, ciljno skupino, kateri je namenjen in vsebinske ter izvajalske razlike med primerljivimi programi s podobnim imenom, ki jih izvajajo posamezne invalidske organizacije.
3. Tretji pa je bistvenega pomena za nas izvajalce programov, konkretno za nas, ki že več kot desetletje izvajamo program Neodvisno življenje hendikepiranih, saj se od vsega začetka držimo principov in načel ENIL[*]. Morda nepoznavalcem to ne pomeni kaj dosti in se zdi le vprašanje prestiža, žal tako razmišlja tudi veliko strokovnjakov in oblikovalcev politik, ki se še kar naprej sprenevedajo, da je vseeno, kako kaj pojmujemo in predvsem, kdo izbira in odloča o načinu izvajanja storitve. Neodvisno življenje in storitev osebne asistence mora biti v rokah uporabnikov ali povedano drugače, uporabnik mora imeti moč in možnost, da odloča o tem, kdo bo pri njem delal, kdaj, kako in kaj. Ne gre zamolčati dejstva, da je naš program še vedno edini, ki se drži mednarodno sprejetih principov, saj vemo, da je to edina garancija za uporabnike. Do njih smo prišli po lastni poti in skozi lastno prakso, šele kasneje smo ugotovili, da po svetu drugi tako že živijo. Zato lahko trdimo, da so ti principi in načela univerzalni in kot taki morajo biti spoštovani s strani vseh, ki govorijo o neodvisnem življenju hendikepiranih in osebni asistenci kot ključnemu pripomočku za zagotavljanje le-tega.
A komu to mar, to se zdi, da so le nepomembni detajli, zato se nas preprosto vrže v isti koš z drugimi invalidskimi organizacijami, ki izrabljajo pojem neodvisnega življenja in osebne asistence, da izvajajo programe nege, pomoči ali oskrbe, ki temeljijo na stari piramidalni praksi »institucionalnega kova«. Poleg tega so ti programi še vedno koncepirani zgolj za posamezne diagnoze oz. po medicinskem principu. Komu mar, če Društvo študentov invalidov v okviru svojega programa Neodvisno življenje nudi pomoč uporabnikom/članom zgolj znotraj oddelka v študentskem domu, po principu zavodske oskrbe, ne pa tudi študentom, ki živijo izven te bivalne oblike. Če Zveza slepih in slabovidnih Slovenije nudi spremstvo svojim članom v obsegu največ desetih ur na mesec in predhodnem dogovoru ter s prepovedjo, da bi spremljevalec (asistent) smel brati tekste, ampak le kratka navodila, če Društvo distrofikov Slovenije vključuje v program izbrane člane, jim nudi najosnovnejšo pomoč, za nekatere pa se omogoči zaposlitev enega ali več asistentov, pri tem pa se pogosto zaposluje ožje družinske člane (partnerje, starše…), kar lahko predstavlja resno oviro pri doseganju neodvisnosti.
Za Zvezo paraplegikov Slovenije pa je skoraj nemogoče ugotoviti ali izvedeti, komu nudi storitve zapisane v programu. Vsi člani omenjenih organizacij in člani še nekaterih drugih (cerebralne paralize, multiple skleroze, revmatikov ter tisti, ki imajo t.i. kombinirane diagnoze), ki niso uspeli pridobiti pomoči oz. vključitve v program v okviru »svojih« društev, so asistenco največkrat dobili pri nas. Praviloma za zavrnitev vključitve niti ne dobijo pojasnila. Prav zato smo se ustanovili, prav zato obstajamo in delujemo, da izvajamo programe namenjene vsem, ne glede na diagnozo. Vendar stanje postaja nevzdržno, saj je povpraševanje za vključitev v naš program Neodvisno življenje hendikepiranih vse večje, prav tako se daljša čakalna lista, kadrovska struktura izvajalcev pa ostaja ista od takrat, ko smo imeli 64 uporabnikov. Sedaj jih imamo 103.
Zopet, nihče, niti resorno ministrstvo, se v ta neskladja, v te kršitve pravic uporabnikov in nezmožnosti, da uveljavljajo storitev, ne poglablja, jih ignorira, češ, da so to interne zadeve posameznih organizacij in da nimajo na ministrstvu pristojnosti poseganja v subjekte civilnega prava. A vsi sedimo za isto pogajalsko mizo v pogovorih z ministrstvom. V tem dolgem uvodu, kjer smo nakazali veliko razlogov, ki bi MDDSZ moralo navesti, da bi evalvacijo že zdavnaj imelo v rokah, predvsem pa tiste bistvene podatke, za katere trdimo, da če se jih hoče, se jih pridobi v enem tednu. A seveda se tega namenoma ni hotelo. Pri teh naših trditvah, za katerimi stojimo, lahko gremo še dlje in povemo, da na MDDSZ delujejo različni direktorati, ki vsak načeloma pokriva neko svoje področje (direktorat za socialno varstvo, direktorat za trg dela, direktorat za invalide). Vsak, ki z njimi sodeluje kmalu ugotovi, da delujejo zelo nepovezano, neusklajeno in si nemalokrat v svojih prizadevanjih, ukrepih in zakonodajnih predlogih nasprotujejo.
Direktorat za invalide npr. pogosto zavira in ovira reševanje problemov povezanih z diskriminacijo, zaposlovanjem hendikepiranih na običajnih delovnih mestih in zagotavljanjem osebne asistence ter se ne odziva in ne ukrepa na pritožbe uporabnikov. Naj vas spomnimo, da smo bili eden prvih programov, ki je pred devetimi leti imelo uspešno mednarodno evalvacijo in na podlagi katere je bilo MDDSZ prisiljeno izoblikovati petletne programe sofinanciranja na področju socialnega varstva, saj je bil to eden od pogojev naših EU financerjev. Od takrat dalje ministrstvu redno pošiljamo mesečne zahtevke in poročila. Vsebinski del vsebuje ne samo opis poteka program tekočih aktivnosti in problemov, ampak natančne podatke o številu uporabniških ur osebne asistence, ki so jih naši uporabniki deležni.
Poleg tega že vrsto let aktivno sooblikujemo ter predlagamo številne rešitve, ki zadevajo aktivno politiko zaposlovanja oz. subvencionirane dolgotrajne programa zaposlovanja, ki so nastali prav na podlagi naših pobud, rezultatov dela in vztrajnih pritiskov na odgovorne. Le-ti so se izkazali kot nepogrešljivi in koristni za veliko društev in organizacij, brez katerih bi marsikateri programi ne mogli zaživeti in preživeti. Da sploh ne omenjamo zakonskih predlogov, amandmajev ter drugih pomembnih dokumentov, pri katerih smo sodelovali. Velja pa tudi omeniti kar lepo število opozoril na diskriminacije, predvsem znotraj javnih zavodov, nasilja in težkih razmer uporabnikov ali le napotovanja posameznikov k vam kot drugostopenjskega organa v upanju, da bi tako lahko rešili različne težave posameznih uporabnikov, ki niso v našem dometu in zmožnostih. MDDSZ kot pristojno ministrstvo in seveda, tudi kot naš sofinancer, bi moralo upoštevati ne le strokovno utemeljene razlike med programi, ampak tudi praktične razlike, ki jih občuti in doživlja predvsem uporabnik sam, na svoji koži in v svojem življenju.
Konkretno mislimo na možnost izbire osebnih asistentov s strani uporabnikov, število uporabniških ur, ki jih posamezniki dobijo (to je temeljnega pomena predvsem za tiste, ki potrebujejo največ ali stalno pomoč), jasna pravila izvajanja storitve (pravice, obveznosti in dolžnosti uporabnikov, asistentov ter izvajalcev) in nepogojevanje za vstop na podlagi diagnoze. Pa vse to ostaja le na deklarativni ravni, kjer si seveda ministrstvo že od nekdaj in vse bolj prizadeva za individualni pristop, za enake možnosti in možnost izbire uporabnikov, za neodvisno življenje, za deinstitucionalizacijo, za neposredno financiranje in druge sistemske rešitve itd. Dejansko pa se nič kaj dosti ne spremeni, še manj pa naredi, da bi se spremljalo učinke in kvaliteto storitve, smotrnost ter nenazadnje tudi njeno ekonomičnost. Tako se pri razpisih programov, ki naj bi bili namenjeni povečevanju posameznikove samostojnosti in zagotavljanju neodvisnosti, neproblematično uvršča različne stanovanjske skupine in bivalne enote, ki že v osnovi zaradi svoje institucionalne narave ne morejo izpolnjevati zastavljenih ciljev. Še posebej, ko so koncesionarji ali ustanovitelji teh enot sami javni zavodi npr. Zavod Ponikve, Hrastovec…
Povsem razumljivo in logično se nam zdi, da želi MDDSZ imeti pregled in nadzor nad načinom dela in kvaliteto izvajanih storitev in to hkrati ter istočasno koristi tudi nam, saj lahko preko evalvacije utemeljujemo upravičenost programa ter njeno učinkovitost z vidika kvalitete življenja uporabnikov.
A mi tukaj in na tem nismo pripravljati delati kompromisov in stopati korake nazaj. To, kar smo dosegli in ustvarili, je preveč dragoceno in pomembno. V razvoj in uresničevanje programa smo vložili ogromno osebnega in profesionalnega angažmaja, predvsem pa so bili od vedno naši napori in prizadevanja usmerjeni v ustvarjanje pogojev za neodvisno življenje, enakopravnost in enake možnosti hendikepiranih. Program Neodvisno življenje hendikepiranih in storitev osebne asistence takšne pogoje tudi udejanja v praksi, kar je vidno skozi vsakdanja življenja uporabnikov. Pri ustvarjanju, načrtovanju in viziji »novega« programa, nam je služila kritika na obstoječe institucionalne rešitve in možnosti ter tudi način reševanja in ponudba programov v različnih NVO (ali invalidskih organizacijah).
Vedeli smo kaj nočemo in na podlagi tega smo izoblikovali to, kar hočemo, želimo, kar je možno in mogoče in za kar trdimo, da imamo pravico; živeti tako kot kdorkoli drug (in ne kot invalid), imeti ne le pravice, ampak tudi odgovornosti in dolžnosti. Zato si ne bomo dovolili, da bi se naš program moral poenotiti z drugimi le zaradi lažjega nadzora ali pa prilagoditi neutemeljenim standardom in normativom, ki bi izničili vso izjemnost in posebnost, ki daje kvaliteto programu.
Vir eDnevnik ZŽPN |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|